אחרי סאגה ממושכת: התקבלה ההחלטה הסופית על מתחם הצעירים ברובע טו'

שנים אורכות אחרי שהחלה הסאגה בעניין בניית מתחם הצעירים, היום העניין הגיע לסיומו, המתחם ברובע טו' יבנה לאחר הסכמות של כל הצדדים, ופרויקט נוסף של מחיר למשתכן בדרך לאישור

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הודיע היום בדף הפייסבוק שלו לתושבי אשדוד על ההחלטה הסופית שהתקבלה בעניין רובע טו' ואמר "ברכות לתושבי רובע טו׳, אני שמח לבשר כי נדחה ערעורה של רשות מקרקעי ישראל על החלטת הוועדה המחוזית, כך שההחלטה לצמצם את מספר יחידות הדיור במתחם הצעירים ברובע ט"ו נותרה בעינה".

ראש העיר הוזיף "פרויקט "בית בלב הרובע" במסגרת הסכם הגג, ימנה 250 יחידות דיור בלבד כפי שהתחייבתי בפני תושבי הרובע. כעת, אני מקווה כי רשות מקרקעי ישראל יבצעו את התיקונים הדרושים בתכנית בהקדם כדי שנוכל להביאה לאישור הוועדה המחוזית כמה שיותר מהר, ומשם לשיווק הקרקע לקבלנים".

לסיום הוסיף "אנחנו נמשיך, במסגרת הסכם הגג, לקדם ולהביא בכל רחבי העיר, פתרונות דיור לזוגות הצעירים הרוצים להקים את ביתם באשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך