טרנד הפרגולות חוזר – אבל האם אנחנו צריכים אחת?

אם חשבת על דרכים חדשות ויצירתיות לעשות מייק אובר ולשפר את נראות החצר שלך, פרגולה היא דרך מיוחדת לתת למרחב החיצוני של הבית שלך את המראה היפה של הגן המפואר הישר ממגזין.
צילום:freepik

סוד קטן- פרגולות הם מאוד טרנדיות השנה, וסביר להניח שהרעיון הטוב ביותר לשדרוג החצר הוא פרגולה, והביקוש לפרגולות גדל בהדרגה בשנים האחרונות.

אם עוד לא פגשתם אחת, פרגולה היא מבנה חיצוני שמציע הגנה משמש מבלי להקריב את התחושה האוורירית והפתוחה של חצר. היא מוחזקת על עמודים, ויכולה להיות מבנה עצמאי או מחוברת לביתכם. אם חשבתם לבנות- או לקנות אחת, קחו בחשבון שפרגולות אלומיניום בישראל אינן יקרות במיוחד אם מזמינים אותם מתותח הפרגולות, בעל המקצוע עם הניסיון הרב ביותר בהתקנה ובניית פרגולות שיחזיקו בביתכם לאורך שנים בתחזוקה מינימלית.

אך לפני שאנו מתקינים פרגולה חדשה בביתנו, כדאי לקחת בחשבון קודם האם אנחנו צריכים אחת.

  1. פרגולה לא יקרה במיוחד

פרגולה עשויה אלומיניום רק נראית יקרה, אך היא איכותית ובטיחותית יותר מכל סוגי הפרגולות האחרות, יחסית לשירותים שפרגולה מציעה, יחד עם האחזקה הזולה והלא כל-כך תכופה שלה, אין ספק שפרגולה זו החלטה יצירתית ומשתלמת להפוך את החצר שלכם למרכז אירוח יפה במחיר חסכוני.

 

  1. המקום המושלם לפרויקטים בסגנון "עשה זאת בעצמך"

אלו מכם שאוהבים להתעסק בעץ, מתכת ושלל סוגי היצירה, פרגולה היא המקום המושלם לשים ולבצע בה את היצירות שלכם, ופרויקטים? יש בשפע בכל מקום שתחפשו- אם זה מטבח חיצוני, שולחן אוכל חדש לכל המשפחה, או מנורות וצמחים מטפסים, אין ספק שכל אלה יהפכו את הפרגולה שלכם לשטח מחיה טבעי ומהמם שתוכלו להנות ממנו בכל ימות השנה.

 

  1. מרחיב מחיה חיצוני ויפהפה בחיק הטבע הפרטי שלכם

פרגולה מייצרת אווירה מיוחדת לכל סוגי הבילויים בחצר, אם זה לראות סרט על קיר במקרן או ערב יין אביבי וקליל עם החברים או המשפחה, במיוחד אם המבנה מאפשר צל והאווירה בחצר מתאימה והצלחתם לגדל גפנים מטפסים סביב עמודי הפרגולה.

 

  1. פרגולות אלומיניום מגיעות בעיצוב אישי, ולכן הם עמידות ביותר ויכולות לשרוד גם את תנאי מזג האוויר הקשים, בין אם אתם גרים באזור הררי שיש בו רוח חזקה או במישור החוף בו האוויר מלוח ולח, הפרגולה אינה מושפעת מאיתני הטבע.

 

  1. בדומה מאוד לפרגולה מעץ, אפשר לכסות אותן בבד או ליהנות מעיצוב פתוח וקלאסי. אלומיניום מגיע בגדלים מגוונים, ברמות עמידות שונות, ניתן למצוא עיצובים דקים וחלקים יותר מעץ, מבלי להתפשר על העמידות שלה.

    פרגולות מאלומיניום מצופות בחומר מיוחד לגימור מקסימלי שנשאר למשך שנים. ויכול לתת לפרגולה שלך מראה בולט ודומיננטי או עדין וחלק בגימור דמוי עץ, מבלי לוותר על עמידותה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך