פתרון מעולה במלחמה בכתמים

מי שוב השאיר את הנעליים בכניסה, מי לא אסף את הפאזל מהשטיח בסלון? מי אכל גלידה והשאיר על הספה כתם של פונץ'-בננה שלא יורד? כמה שהסיטואציות האלו מוכרות...ומעצבנות.
צילום:freepik

הסלון הוא סוג של מקדש, אבל הוא גם באותה מידה כמעט מגרש-משחקים בעל כורחו. הילדים מסתובבים בו, לפעמים קופצים על הספה, לפעמים מנגבים בטעות את שאריות השוקולד על הריפוד. מזל שיש היום פתרונות לזה. חברות ניקוי ספות מציעות שירותי ניקוי ספות שיכולים לחדש לכם את הריהוט כך שתוכלו ליהנות מהספה בסלון, ובכלל מכל הספות בבית בעצם, עוד שנים ארוכות. תראו למשל את הספה של סבא, זו שהיא רק שלו כבר המון שנים ואף אחד לא מעז לשבת עליה חוץ ממנו, כי היא רק שלו וכולם מתייחסים אליה ביראת כבוד נדירה, שמורה רק לסבא ולספה הנצחית שלו.

350 שקלים לביקור בית

רוב החברות יגיעו אליכם בעלות של כ-350 שקל לביקור-בית, ותהליך הניקוי עצמו לרוב יתומחר סביב 120 שקלים למושב אחד של ספה. ספות מבד הן לרוב ה'מוצר' הפחות יקר לניקוי, לעומת ספות יוקרתיות מעור. הסכום שאותו תתבקשו לשלם על שירות של ניקוי ספות עד הבית שלכם תמיד יהיה בעצם הכפלה של עלות ניקוי מושב אחד כפול מספר מושבי-הספה הכולל. המחיר מושפע גם מסוג הריפוד: האם הריפוד של הספה עשוי בד, קטיפה, סקאיי, עור, דמוי עור וכדומה. לספות-עור למשל יש גם שירות מיוחד, סוג של שכבת ציפוי/סילר שמחדשת את העור ונקראת "סקוטש גארד" ועבור זה גובים סביב 40-50 שקלים למטר. בקיצור, יש מגוון אמצעים מיוחדים לחידוש ספות מעבר לניקוי שלהן, ואת האופציות שמתאימות קונקרטית לספה שלכם תוכלו לשמוע באותו 'ביקור בית' שבו תינתן לכם ה'אבחנה' ויאמרו לכם איזה סוג טיפול נכון לספה הספציפית שלכם. יחד עם זה, צריך לומר בכנות שלא פעם יש גם כתמים קשים ועיקשים שאי אפשר להסיר מהספה גם עם הציוד המתקדם ביותר. איש- מקצוע אמין צריך להגיד לכם את זה מראש וליידע אתכם מראש לגבי מה שניתן לביצוע ומה לא, לעשות איתכם מה שנקרא "תיאום ציפיות" לפני שהוא מתחיל בתהליך הניקוי.  

האפשרות להתחדש קצת, לשנות אווירה

עלות השירות הזה שווה כל שקל, כי התהליך הזה ירענן לכם את הסלון ויכניס לכם צבע חדש לחיים, כאילו שקניתם דירה חדשה. יהיה לכם כיף בבית , תחושה של 'פראש מתחדש'. כדאי להקפיד באופן שגרתי על ניקוי הספות ופינות הישיבה בבית, פשוט להזמין שירות של חברת ניקוי ספות עד הבית שלכם פעם-פעמיים בשנה, וכך למנוע מראש מצב שבו הספות שלכם מלוכלכות כמו בשכונות העוני בפאבלות של ברזיל. הספה בסלון היא הפנים של הבית שלכם היא הפנים שלכם בעצם, כשבאים אורחים, כשנכנס קרוב משפחה לבקר, כשבאים חברים של הילדים. אם היא נקייה ומרשימה במראה שלה, אז כל הבית קורן. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך