אי בודד: כל הסיבות לאי במטבח

הוא הדובדבן שבקצפת של המטבח, זה שישאיר את האורחים שלכם פעורי פה למראהו. קבלו את האי למטבח, המלך העיצובי החדש בכל הקשור למטבחים מודרניים.

 

הוא הדובדבן שבקצפת של המטבח, זה שישאיר את האורחים שלכם פעורי פה למראהו. קבלו את האי למטבח, המלך העיצובי החדש בכל הקשור למטבחים מודרניים.

אז מאיפה מתחילים? קבלו 3 טיפים שיעזרו לכם לתכנן נכון את האי שלכם.

עיצוב יוקרתי

האי הוא למעשה הדובדבן שבקצפת, זה שיעניק למטבח שלכם את הטאץ' העיצובי. כשנכנסים הביתה ורואים משטח שיש רחב ומנצנץ, כל שנותר הוא פשוט להגיד וואו. את האיר תוכלו למקם בצמוד לקיר של המטבח, אך אין ספק שבכל הקשור לעיצוב יוקרתי, המילה האחרונה היא אי צף שלא מחובר לאף קיר ויש לו חיים משל עצמו.

אחד האלמנטים המרכזיים שמעניקים לאי את הייחודיות והברק שלו זה התאורה. אז במידה ואתם מתקינים אי, ההמלצה שלנו היא להתקין גם פרופיל תאורה לאורך כל האי והאיר את האובייקט הזה באור המגיע לו.

פינת אוכל נוספת

במידה ואתם משפחה עם ילדים קטנים, תוכלו להשתמש באי כפינת אוכל נוספת. מסביב לאי ניתן להניח מספר כיסאות בר מעוצבים עליהם הילדים ישבו, כיסאות שגם יתרמו לפן העיצובי. אגב, בתוך כך האי תורם גם לפן החברתי, קצת זמן איכות ביחד עם כל המשפחה.

חיסכון במקום

ככל שהאי יהיה ארוך ורחב יותר, כך הוא יוכל לשמש עבורכם כמשטח עבודה נוסף. על האי מאד נוח לבצע את הפעולות המצריכות משטח שיש רחב, כמו ללוש בצק, לחתוך סלט גדול או כל פעולה אחרת שמצריכה מרחב תמרון.

בנוסף, תוכלו להניח על השיש אלמנטים נוספים שאין להם מקום על משטח שיש הבסיס. לדוגמה, קופסאות אחסון לקורנפלקס ועוגיות, תבלינים, בקבוק השמן שלכם וכל מה שיסייע לכם במלאכת הבישול.

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים אי?

ראשית, ודאו שהמטבח שלכם מספיק גדול על מנת להכיל את האי. זכרו, האי צריך להיות מרשים. אז במידה ואין לכם מקום והכוונה שלכם היא להתקין אי קטן שגם כך יסתום את כל המטבח, אולי זה פחות מומלץ.

בנוסף, ודאו שתכנית החשמל בבית מתאימה לאי שלכם. סביר להניח שעל האי תרצו להתקין כיריים גז או אינדוקציה. לא משנה באילו כיריים תבחרו, אתם צריכים נקודת גז או חשמל תלת פאזי לאינדוקציה. בנוסף, סביר להניח שתצטרכו להשתמש גם במיקסר, ודאו את נושא החשמל מראש.

לבסוף, תכננו את הצרכים שלכם מראש. אם המטרה שלכם היא שהאי ישמש עבורכם כפינת אוכל נוספת לכל בני המשפחה, תכננו אותו כך שניתן יהיה למקם כיסאות בר משני צדדיו. במידה וזו לא המטרה, תוכלו ללכת על מראה קצת יותר משוחרר ונקי עם 4 כיסאות בר מינימליסטיים.

לפני שאתם ממהרים להחליט, מומלץ מאד להתייעץ עם חברת מטבחים מוצלחת בתחום, על מנת לקבל את כל העצות שאתם צריכים בנושא. אתם מזמינים מטבח חדש שישמש אתכם לטווח ארוך, ככל שתתכננו את זה נכון, כך תוכלו ליהנות ממנו לזמן ארוך ובראש שקט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך