משחק חוץ: כך תבחרו שיש למטבח חוץ

צילום:freepik

משפצים את הבית הפרטי ומתקינים מטבח חוץ? מזל טוב, אין ספק שאתם הולכים ליהנות ממנו. אז לפני שאתם ממהרים להזמין, קבלו 4 דברים שעליכם לבדוק לפני שאתם רוכשים שיש למטבח חוץ.

 

עמידות בטמפרטורה גבוהה

אם כהר אתם מתקינים מטבח בחוץ, אתם רוצים שחוויית השימוש בו תהיה מושלמת ושלא תצטרכו ללכת על גחלים כשאתם משתמשים בו. לכן, עליכם לבחור שיש עמיד בטמפרטורות גבוהות, כך שתוכלו להניח עליו את הסירים החמים או את האוכל שזה עתה ירד מהמנגל.

איזה שיש עונה על הצורך הזה? אין ספק ששיש גרניט יהיה מושלם מהבחינה הזו. שיש קיסר, הנחשב לנפוץ מאד בשוק כיום, פחות מתאים לכם.

 

הגיינה

בכל סוגי השיש יש נקבוביות שנוטות לצבור חיידקים. ככל שכמות הנקבוביות גדולה יותר, כך השיש יהיה פחות היגייני לשימוש, כך שפחות מומלץ להניח עליו מזון באופן ישיר. לכן, עליכם לבחור שיש עם כמה שפחות נקבוביות, על מנת שתוכלו להיות רגועים בכל הקשור להיגיינה.

איזה שיש עונה על הצורך הזה? גם כאן שיש הגרניט מנצח בגדול, כאשר גם שיש הקוריאן נותן פייט גדול. אם נושא ההיגיינה חשוב לכם, שיש מסוג קיסר או אוניקס פחות מתאים.

 

חוזק

בניגוד לשיש סטנדרטי למטבח פנים, שיש למטבח חוץ צריך להתמודד עם אתגרים לא פשוטים, כמו חפצים חדים שיכולים לפגוע בו. לכן, עליכם לבחור שיש עמיד במיוחד מפני שריטות ושברים, כזה שגם אם הוא יקבל מכה, הוא יצליח לעמוד באתגר.

איזה שיש עונה על הצורך הזה? שיש גרניט הוא המנצח הגדול מבחינת הפרמטר של החוזק. גם שיש קוריאן נותן פייט טוב ואילו שיש הקיסר נמצא במקום טוב באמצע.

 

עמידות בתנאי מזג האוויר

שיש למטבח חוץ צריך לעמוד בתנאי מזג אוויר לא פשוטים בכלל. ממצד אחד, הקיץ הקשה עם השמש החמה שמכה בשיא החוזק על המשטח של השיש. מצד שני, חורף קר, גשם, ברד ולחות גבוהה. לכן, עליכם לבחור שיש שיכול לעמוד בתנאים הללו, שלא יצהיב וידהה בחוף ושלא יפגע מהברד הכבד.

איזה שיש עונה על הצורך הזה? האמת היא שרוב סוגי השיש שציינו כאן, כמו הגרניט, הקיסר והקוריאן, נחשבים לעמידים בתנאי מזג האוויר ואתם יכולים להיות בראש שקט בכל הקשור לפרמטר הזה.

 

אז איזה שיש מתאים לשימוש חוץ?

נפתח בשורה התחתונה – המנצח בכל הקשור למטבח חוץ הוא שיש הגרניט, שכן מדובר בשיש עם תג מחיר סביר בהחלט, עמידות גבוהה ובשילוב רמה עיצובית מרשימה. במידה ותרצו לרכוש שיש למטבח חוץ בזול, תוכלו להתקין משטח נירוסטה, אך קחו בחשבון שזה קצת יפגע בפן העיצובי.

בכל מקרה, לפני שאתם ממהרים להזמין שיש, התייעצו עם חברה מקצועית כמו תותח השיש, שתוכל לעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך