אורי בן סימון מציע: "לערוך את ליגת העל לנשים בכדורסל באילת"

מנכ"ל קבוצת הכדורסל של מכבי בן בנות אשדוד ומנהלה המקצועי, שהוא חבר במנהלת ליגת העל בכדורסל נשים, מציע לערוך את כל הליגה באילת במעין "בועה" כשכולם ירוויחו מכך, והיא תפתח ותסתיים בלי עצירות במהלך העונה כפי שקרה בכדורגל. סמני שאלה לגבי החזרה לפעילות. בינתיים הישראליות של אשדוד מתאמנות עם בן סימון...
בן סימון.

אחד הרעיונות שעשויים לעלות במנהלת ליגת העל בכדורסל לנשים הוא – עריכת הליגה במעין "בועה" בעיר אילת. את הרעיון העלה אורי בן סימון מנכ"ל קבוצת הכדורסל של מכבי בן בנות אשדוד ומנהל המקצועי.

הרעיון שמובא כאן בפעם הראשונה מדבר על הפיכת העיר אילת למעין "בועה" או "מקום סטרילי" כפי שעשו במדינות אחרות, כולל אגב בליגת האלופות בכדורגל (שערכו את כל המשחקים בשלבים המתקדמים בפורטוגל), ובמשך תקופה שעליה יוחלט ייערכו כל משחקי הליגה כולל משחקי הגביע. אורי בן סימון מסביר כי כולם ירוויחו מכך: "באילת אין צורך בבידוד, הליגה לא תיפסק כמו שקרה לכדורגל בארץ, השחקניות יגיעו לאזור עם מזג אוויר מצוין, וגם זו עזרה כלכלית לעיר אילת שנמצאת במצוקה, כי הרי הקבוצות יתפסו כמה מלונות וזה יעזור מאוד לפרנסת העיר. בסוף זה גם יהיה זול יותר מאשר להחזיק דירות לשחקניות לתקופה ארוכה. מדובר בהצעה שכולם ירוויחו ממנה".

בן סימון עורך אימונים אישיים לישראליות. כאן עם ירדן דנן.

בן סימון לא רק מדבר ובאחת השיחות בוואטצאפ של אנשי המנהלת הוא העלה את הרעיון באופן ראשוני ושלח הודעה : " לא אמרתי לא להתחיל את הליגה בזמן. אולי להעתיק את הליגה לאילת לחפש פתרונות וחלופות. כרגע אילת ירוקה ושוממת אולי הם יחבקו את ליגת על נשים. שווה בדיקה!!!". בן סימון אמר כי חייבים למצוא פתרון יצרתי בגלל התקופה הזו אוילת היא בהחלט פתרון שכזה.

יו"רית מנהלת הליגה לנשים בכדורסל נשים, הילה קניסטר בר דוד, עושה בתקופה זו ימים כלילות בכדי לפתוח את הליגה במועדה ה-26.11 כשב-16.11 אמורים להיערך משחקי ליגת ווינר בכדורסל נשים. כך שיתכן מאוד שהרעיון הזה בשילוב הפעילות הענפה שלה, יכולים להביא פתרונות רבים לאנשי הליגה. כרגע יש שאלות רבות בנוגע לחזרה לפעילות, החל מהשאלות האם להזמין או לא כרטיסי טיסה  לשחקניות הזרות, דרך מועד חזרה לליגה ועד מה יקרה במקרים של הדבקה של שחקנית לכל יתר הקבוצה. הרעיון של אורי בן סימון יכול בהחלט לתת פתרונות לחלק גדול מהדברים.

בינתיים הבנות הישראליות של מכבי בן בנות אשדוד ממשיכות להתאמן. בן סימון שמחזיק בתעודת מאמן, ערך איתן אימונים בשבוע שעבר, כשהמטרה לנסות לשמור על כושר כמה שניתן. עתה הבנות אמורות לחזור בהדרגה לאימונים. תוך כדי שכולם מחכים  להתפתחויות בכל הנוגע לפתיחת העונה וקיומה באופן סדיר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך