ראש העיר התחסן נגד שפעת במרפאת כללית בעיר

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, חוסן הבוקר נגד שפעת. "אומנם זה לא החיסון נגד קורונה שכולנו מחכים לו, אך זה חיסון לא פחות חשוב במיחוד בימים אלה".

הבוקר, יום שני, חוסן ראש עיריית אשדוד, דר' יחיאל לסרי, ע"י עדי שוקרון, מנהלת סיעוד מרפאת כללית רובע ד'. הוא אמר כי זה אמנם לא החיסון נגד קורונה שכולנו מחכים לו ובע"ה יגיע במהרה, אך זה חיסון לא פחות חשוב במיוחד בימים אלה.
"כמדי שנה אני מתחסן לשפעת ע"י צוותי כללית בעיר, ועכשיו בתקופת קורונה החיסון לשפעת מוריד סיכון שיכול להציל חיים. לכו להתחסן".

דר' לסרי התייחס לשיתוף פעולה הצמוד והחשוב בין עיריית אשדוד ובין שירותי בריאות כללית. "זו הזדמנות להגיד תודה לצוותי כללית על שיתוף הפעולה הבלתי רגיל בכל תקופת המגפה הנוראית הזו שנחתה עלינו בזמינות לבדיקות, בשיתוף פעולה על התחקירים האפידמיולוגיים, בסיוע ובמעקב יומיומי לחולים ובמענה לכל בקשה שלנו", הוא אמר. "אני מאחל שכללית תמשיך להיות קופה מובילה לא רק באשדוד אלא במדינת ישראל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך