"אם זה יימשך כך, הזרים עוד עלולים לעזוב לאירופה"

יו"ר מכבי אשדוד, ארמונד אסולין, חושש מהעתיד מאחר ועדיין לא ידוע מה יהיה עם הכדורסל בליגת העל ובוודאי בבלאומית. החשש הוא שמי מהזרים יעזוב, שכן זו המדינה היחידה שלא מתאמנים ומשחקים בה. בינתיים נרשמה הקבוצה לליגת שלוש על שלוש של פיב"א בכדי להתאמן לפחות. התקווה בקבוצה שלמרות כל הבלגאן לא יחזרו מהסיכום של שתי עולות לליגת העל.
היו"ר אסולין
היו"ר אסולין.

אם לפני הקורונה הייתם אומרים לאנשי מכבי אשדוד בכדורסל שהם יירשמו לליגת שלוש על שלוש של פיב"א, הם היו צוחקים עליכם במקרה הטוב. אבל לקורונה היו תכניות אחרות והכל השתבש. בשבוע שעבר נרשמה הקבוצה לליגת ה-3X3 הזו בכדי….להתאמן, כי קבוצה שרושמה באירופה….יכולה להתאמן. אבסורד? לא. זו המציאות.

המצב כרגע הוא של אי וודאות. אי וודאות בקרב ההנהלה ואי וודאות בקרב הצוות המקצועי בראשות עופר רחימי. לא יודעים מה יהיה. גם הרישום לליגת שלוש על שלוש מאפשרת אימונים מוגבלים. המצב הזה יוצר לא רק אי וודאות אלא גם חשש.

עופר רחימי.

היו"ר ארמונד אסולין מסביר את החשש: "זו הליגה היחידה באירופה שלא משחקת ולא מתאמנת. שחקנים זרים עלולים לעזוב מאחר ובסופו של דבר הם רוצים לשחק, גם עבור העונה הבאה, אולי הנוכחית (אם יעבור קבוצה בגלל סיבה מקצועית – מ.ס). הם לא רוצים להגיע למצב שהם לא שיחקו ובליגות אחרות משחקים. אם ימשיכו בסגר הזה של הספורט, עוד נראה מצב כזה. אנחנו בינתיים מדברים עם השחקנים ומסבירים להם שהכל רגיל מבחינתנו, אבל אי אפשר לדעת מה יהיה".

בעוד נושא חוששים באשדוד, בנושא העלייה. כזכור הסיכום בין מנהלת ליגת העל לאיגוד בנוגע לליגה הלאומית היא על 2 עולות ושתי יורדות. התקווה היא שהקורונה לא תשבש את ההחלטה הזו שכן מכבי אשדוד רואה עצמה אחת משתי העולות חזרה, ועושה הכל בכדי שזה יקרה. נכון לרגע זה בקבוצה לא ישנו את התכניות, במיוחד הכלכליות, אבל בגלל אי הוודאות מתכננים הכל בזהירות.  לכן כרגע בעיקר מנסים להתמודד עם המצב ולחכות לחזרת הכדורסל.

על פי התאריך המקורי הרי שהליגה בכדורסל הייתה אמורה להתחיל ב-27.10, יש עוד מי שמקווה שזה יקרה, אבל מצד שני רבים ריאליים ומבינים כי לא בטוח בכלל שזה יהיה התאריך והכל יידחה. אבל כאמור הדבר היחיד שניתן לעשות זה לחכות להתפתחויות. זה מצב לא בריא לאשדוד ולכל הליגה.

התקווה השנה היא לקרב את בני הנוער לקבוצה, כמובן עם חזרת הליגה והקהל, כך מקווים במהלך השנה הבאה. נראה כי יגיעו למשחקים מקבוצת הנוער ונראה כי יש התקרבות בין מחלקת הנוער לקבוצה הבוגרת, שבעבר היו כמעט בנתק. אולי זו הקורונה, אולי לא, אבל בכל זאת מדובר בבשורה טובה לכדורסל באשדוד, ובכלל.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך