והם חשבו שלא רואים אותם…- צפו

100 טון פסולת בנייה הושלכו במרחב הציבורי באשדוד. היחידה לאכיפה סביבתית בעיריית אשדוד תפסה את המשליכים שיוזמנו גם לחקירה.
צילום ארכיון.

יש מי שחשבו כי יצליחו לזרוק פסולת בנייה ולא ייתפסו, אבל מסתבר כי עיריית אשדוד מפעילה לא פחות מ-723 מצלמות שרואות הכל. מי שנתפסו משליכים יוזמנו לחקירה על ידי היחידה לאכיפה סביבתית בעיריית אשדוד. בסך הכל נתפסו לא פחות מ-100 טון פסולת שהושלכה.

במקרה אחד הושלכה פסולת בנייה בטיילת במשקל 20 טון – האיתור היה באמצעות מצלמות מוקד רואה. התפיסה בוצעה דרך סריקת מצלמות המוקד רואה, בגין ערימה חדשה שזוהתה במקום.

במקרה אחר נתפסו  80 טון שהושלכו בדיונה! זאת פעולה משולבת הכוללות מודיעין שטח ושילוב של כלים וטכנולוגיים שהביאו לתפיסה בזמן אמצת כולל תיעוד מלא (הפסולת פונתה עליד המשליך ).

אהוד מויאל, מנהל היחידה לאכיפה סביבתית: "היחידה לאכיפה סביבתית של עיריית אשדוד, פועלת לשמור על השטחים הציבוריים ועל שטחי הטבע לאורך כל השנה. אשדוד, מוקפת בטבעת טבע עירונית ובהם ישנם אזורים רבים המיועדים לפגיעה באמצעות משליכי פסולת בניין ולכן אנו משקיעים מאמצים רבים במניעה וגדולים עוד יותר בתפיסה של אותם משליכים. חשוב להדגיש – היכולות הטכנולוגיות שלנו גבוהות ומתקדמות מאוד. יש לנו תשתית של מודיעין שטח ולכך נוסיף את התושבים הפועלים כנאמני הניקיון, ואנו מקבלים שליטה מלאה בכל השטחים וכפי שכבר ציין בפנינו אחד שתפסנו והיה בהלם יש לכם עיניים גם בגב".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך