יו"ר המנהלת: "האימונים יחזרו ברביעי"

ארז כלפון יו"ר המנהלת: "מבקש להודות על האוזן הקשובה וההבנה לחשיבות החזרה המיידית לאימונים".
בן שמעון (צילום: טל אקוקה)

האם הכדורגל בדרך לחזור?

קבינט הקורונה התכנס  (שלישי) לישיבה  בה יתקבלו החלטות לגבי הקלות בסגר. שר הבריאות, יולי אדלשטיין, ששוחח עם  בעלי קבוצות, נתן להם הבטחה כי הוא יעשה הכול על מנת שיוכלו לחזור לאימונים. אבל כבר בערב שלפני כן הודיעו במנהלת כי האימונים יחזרו.

ארז כלפון יו"ר מנהלת הליגות על מתווה חזרה לאימונים ומשחקים: "אני מבקש להודות לשר התרבות והספורט חילי טרופר ולשר הבריאות מר יולי אדלשטיין שהודיעו לי הערב על האישור להחזרת האימונים מ-14 לחודש. מבקש להודות על האוזן הקשובה וההבנה לחשיבות החזרה המיידית לאימונים. תודה מיוחדת לפרופ' איתמר גרוטו, ידיד אמת של הספורט שהיה קשוב לפניותנו.

מחר, לאחר קבלת האישור הרשמי על ידי ממשלת ישראל, תוציא המנהלת הנחיות מסודרות לקבוצות בכל הקשור להתנהלות והקפדה על הוראות משרד הבריאות עם חידוש האימונים ולקראת חידוש המשחקים. הספורט המקצועני עמד בפני שוקת שבורה וכעת עלינו להתארגן באופן מיידי לחזרה למשחקים עד סוף החודש.

מבקש להודות לבעלי קבוצות, שחקנים ומאמנים בענף ועל התמיכה והעידוד ששאבתי מהם לאורך המאבק. הוכחנו כי עמידה על עקרונות, שמירה על הוראות החוק ותוך שיתוף פעולה עם משרדי הממשלה, הביאה לבסוף לשמירה על פרנסתם של 5000 משפחות, וקרן של תקווה למליוני אוהדים בבתים."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך