תקף קטין עם מוט ברזל בשל ויכוח על כסאות ים

בתום חקירה מאומצת שהתנהלה בתחנת אשדוד ממשטרת מרחב לכיש, השבוע צפויה פרקליטות מחוז דרום להגיש כתב אישום כנגד חשוד שהכה קטין בפניו באמצעות מוט מברזל.

האירוע התרחש בתאריך 24.06.2015 בחוף י״א בעיר אשדוד. נערים דיווחו למשטרה כי הותקפו בחוף הים. מחקירת המקרה עולה כי הם הגיעו לחוף בשעת צהריים וישבו בכיסאות שהיו במקום. בשלב מסוים הגיע אליהם בעל קיוסק סמוך ובקש מהם לשלם בעבור הכיסאות. לאחר ויכוח שהתגלע ביניהם הגיע אדם נוסף וחבט בפניו של אחד הקטינים באמצעות מוט ברזל (לום). הקטין שנפגע פונה לביה"ח קפלן כשהוא סובל מחתך עמוק בראשו.

שוטרים שהגיעו למקום ביצעו סריקות ואיתרו את החשוד במעשה. איתורו של החשוד במעשה התאפשר לאחר גביית עדות מהנערים שסיפרו כי על גופו היה קעקוע ייחודי. בהמשך נעזרו השוטרים בעדי ראייה בכדי למצוא את מוט הברזל, באמצעותו תקף החשוד, תושב אשדוד בשנות העשרים לחייו, את הנער.

החשוד נעצר ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. בתום חקירה מאומצת של צוות התשאול ממשטרת אשדוד ולאחר שהוארך מעצרו של החשוד, השבוע צפויים להגיש כנגדו כתב אישום בגין חבלה בכוונה מחמירה.

ri3zwcks

cr3h9jpk

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך