כלב שהוכש על ידי נחש מת בגלל ויכוח על התשלום

כלב מסוג אמסטף הוכש על ידי נחש. הבעלים שלו הביאו למרפאה וטרינרית ברובע ט' באשדוד. על פי הבעלים לאחר שסוכם על סכום מסוים, הוא התבקש על ידי הוטרינרית לסכום אחר, גבוה יותר. הויכוח הסתיים לדבריו שהוטרינרית לא הסכימה לטפל בכלב ובדרך הביתה הכלב מת. הבעלים: "זה כמו ילד במשפחה שמת". מהמרפאה נמסר: "הבהרנו לבעלים שיש תשלום נוסף אחרי התשלום על הביקור עצמו. אנחנו מרפאה פרטית לא עזרה סוציאלית. המוות של הכלב הוא באחריות הבעלים".

כלב האמסטף העונה לשם קילר, של משפחת כנפו שילם בחייו בליל חמישי, בגלל ויכוח במרפאה עם הוטרינרית על גובה התשלום.

הכל החל בחמישי בערב. יוסי כנפו, נכנס עם כלבו קילר בן ה-12 למחסן ביתו. לרוע מזלו של קילר, במחסן היה נחש ארסי, שהכישו. כנפו לקח מהר את כלבו למרפאה וטרינרית ברובע ט'. מכאן הוא מגולל את מה שהביא למותו של כלבו.

הנחש שהכיש את קילר.

"הגענו למרפאה ברובע ט', הוטרינרית ביקשה כ-450 שקלים. הסכמנו והיא הכניסה עירוי לקילר, הזריקה לו זריקה והעלתה אותו לשולחן הטיפולים. אבל אז היא הודיעה שהטיפול הוא 1400 שקלים. הבן שלי אמר לה שקבענו כבר מחיר אחר. היא התעקשה על הסכום, ולבסוף כשהויכוח נמשך היא הוציאה את העירוי מהכלב, ויצאנו מהמרפאה בלי טיפול. את הכסף אגב , 500 שקלים שהשארנו לה היא לקחה". מכאן ממשיך יוסי: "איך שיצאנו עם הכלב מהמרפאה הוא מת בדרך הבית. זה כמו בן משפחה שמת. אשתי בדיכאון מהמוות של הכלב.  היא אמרה 450 אחרי שסיימה כעבור 5 דקות היא אמרה לי סיימנו 1450 איך שיצאתי מימנה הכלב מת עוד בכניסה".

 

מהמרפאה הוטרינרית נמסר: "הבעלים של הכלב הגיע לפנות בוקר לטיפול חירום. הבהרנו לו כי 450 שקלים הוא הסכום עבור הביקור לטיפול בשעה כזו מאוחרת. הבהרנו גם שבנוסף יש תשלום נוסף לאחר התשלום הראשוני על הביקור עצמו עבור המשך הטיפול. לאחר טיפול מציל חיים ראשוני הוטרינרית העריכה את המשך הטיפול בכ-1400 שקלים ופירטה את הטיפול. הבעלים סירב לשלם למרות שהבהרנו לו זאת מראש וגם מצב הכלב. אנחנו מרפאה פרטית לא ציבורית, אנחו לא עזרה סוציאלית. המלצנו לו ללכת לבית חולים ציבורי בבית דגן. המוות של הכלב הוא באחריות הבעלים. כמו כן הבהרנו לבעלים שמצבון של הכלב קשה והוא זקוק להמשך טיפול רפואי דחוף.".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך