860 בדיקות קורונה בוצעו במתחם הבדיקות שהוקם במשכן לאומניות הבמה

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, פועל לאורך כל התקופה מול כלל הגורמים להגדיל את מספר מתחמי הבדיקות ובכך להגדיל את מספר הבדיקות בעיר. המטרה המרכזית היא לקטוע את שרשרת ההדבקה, מאחר וככל שיהיו יותר בדיקות, יכולת הגילוי של נשאי הנגיף תהיה גדולה יותר.
צילום: אגף הביטחון בעיריית אשדוד.

עיריית אשדוד, פיקוד העורף ומד"א הפעילו את תחנת הבדיקות בחניון המשכן לאומנויות הבדיקות בוצעו ללא צורך בהפניה ורבים הגיעו להבדק. בסך הכל בוצעו במקום 860 בדיקות קורונה.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, פועל לאורך כל התקופה מול כלל הגורמים במטרה להגדיל את מספר מתחמי הבדיקות ובכך להגדיל את מספר הבדיקות בעיר במטרה לאפשר ביצוע בדיקות לכל תושב אשר מעונין לבצע בדיקה, גם אם הם ללא תסמינים או ששהו בקרבת חולה מאומת.

המטרה היא לקטוע את שרשרת ההדבקה. ככל שיהיו יותר בדיקות יכולת הגילוי של נשאי הנגיף תהיה גדולה יותר, ובכך גם יכולת קטיעת שרשרת ההדבקה תגדל ואפשרות השמירה על בריאות הציבור תתרחב. חשוב לציין שהסדר היה מופתי  במקום, הודות להערכות המקצועית של אגף הביטחון ביחד עם פיקוד העורף ומד"א שהפעילו את המתחם במקצועיות גדולה תוך הסברים,הכוונה ובדיקה מהירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך