צפו: ראש העיר בשיחה עם ראש הממשלה על התפשטות הקורונה

ראש העיר שוחח עם ראש הממשלה והעלה בעיה שקיימת בספירת הנדבקים מדי יום, בין משתתפי השיחה היו גם ראש המל"ל והשר לביטחון פנים

רה"מ נתניהו קיים היום שיחה עם 200 ראשי רשויות, בין הייתר גל עם ראש העיר ד"ר לסרי שהיה מאלה שקיבלו את רשות הדיבור במהלך השיחה הממושכת.

נתניהו אמר "אנחנו נמצאים בתהליך חיובי, אבל יכולים שוב להכניס לסגר ארוך ומיותר", אמר לראשי הערים. "יש בעיה מיידית – צריך לפעול למניעת שמחות, ריכוזים, התקהלויות, ואכיפה באמצעות המפקחים שלכם. יש לכם יכולות פעולה, אלה הדברים המיידים שאנחנו צריכים כרגע כדי להוריד את העקומה ולחזור לתוכנית הרמזור".

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי כתב אחרי השיחה "צפו בדברים שאמרתי מוקדם יותר היום, בדיון ראשי רשויות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, השר לבטחון פנים אמיר אוחנה, וראש המל"ל מאיר בן שבת".

לסרי הוסיף "בדיון העליתי את הצורך במקור מידע לאומי אחד ואמין, על מנת לנהל את המאבק במגפה בצורה מושכלת. כמו כן, הבעתי את דעתי על תכנית ״הרמזור" והגישה הדיפרנציאלית שלה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך