פרויקט תמיכה באומנים ויוצרים מקומיים בבית אריה קלנג

עיריית אשדוד ביחד עם התזמורת הסימפונית, יצרו "פרויקט מוזיקלי משלנו" אשר מטרתו לתמוך באומנים המקומיים ועד כה מעל 30 אומנים לקחו בו חלק.

לפני חודש וחצי החל בבית אריה קלנג פרויקט שמטרתו לסייע ולתמוך באומנים והיוצרים המקומיים שכבר תקופה ארוכה אינם יכולים להופיע בגלל הוראות תקש"ח של מדינת ישראל.

הפרויקט נולד הודות לבקשתו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שהחליט לעשות מאמץ ככל שניתן ולסייע לאומנים המקומיים. עד עתה צולמו ארבע הופעות והפרויקט עתיד להמשך. עיריית אשדוד ביחד עם התזמורת הסימפונית, יצרו "פרויקט מוזיקלי משלנו" אשר מטרתו לתמוך באומנים ועד עתה מעל 30 אומנים לקחו בו חלק.

הרעיון היה לתמוך בכל אחד מהאמנים הנפלאים אבל לא כתרומה אלא עבור מה שהם אוהבים, כל אחד מהם בחר שלושה שירים וביצע אותם עם התזמורת הסימפונית,מציין מנכל התזמורת פישר שהוסיף, כולם ביחד התרגשו מאוד והיה ממש משמח לראות את כולם נפגשים בבמה אחת מתוך הרצון לשמוח ולשמח את הצופים שעתידים לראות את ההופעות שיעלו בקרוב ברשתות החברתיות.

כל אחד ואחת שהופיעו קיבלו שכר עבור ההופעה:
סולן – 1,500 ₪ – בכל מופע השתתפו 5 אומנים לפחות .
נגן -2,000 ₪ – בכלל מופע השתתפו 10 נגנים
התשלום עבור ההופעה בוצע תוך 24 שעות.

האומנים שהשתתפו עד עתה:
אלי קורן, איל פרץ, עמק עמרמי, שי זנזורי, ליז ממן, מאור מויאל, רותם כהן, חני טל, חנה גור, רפאל בן אברהם, דורית מלכה אטיאס, איילה דהאן, בלה פורטנוב, צביקה רז, יניב נחמני, צליל זגורי, נטע גנון, ספיר כנפו, אשר זריהן, אלכס רזניקוביץ, ולרי פרץ, אילייה קוזניץ, אבי בן עמרם, ארתור ברודסקי, יאיר בן סימון, רונן הרוניאן, יעקב גלוזמן, אסף סבג, יהונתן עזר, אלכסנדר בורלקוב.

עו״ד גבריאל כנפו יו״ר החברה העירונית לתרבות ופנאי :עיריית אשדוד והחברה העירונית לתרבות ופנאי,פועלות במטרה לסייע ככל שניתן לאומנים מקומיים נוכח כך שעולם התרבות אינו יכול לפעול במתכונת רגילה. גם בגל הראשון אשדוד הייתה הראשונה אשר סייעה והקימה פרויקט אשר אירח יוצרים ואומנים מקומיים".

יוסי עטר מפיק הפרוייקט : "המון נוסטלגיה לצד הווה נפגשו על במה אחת וזאת אשדוד היפה עם הערבות ההדדית והסיוע אחד לשני גם בשעה קשה שהמדינה נמצאת בה .התמיכה והסיוע כאן לא מובנת מאליו ומעט מאוד רשויות עשו זאת. בנוסף, כל הספקים בפרויקט הינם תושבי אשדוד". הפרויקט עצמו עדיין לא התסיים ויהיו אמנים נוספים שייקחו חלק בפרויקט.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך