בלם את רכבו על מנת להציל חתול, ונפצע בעצמו כשרכב נכנס בו מאחור בעוצמה

גבר כבן 41, המשמש כחשבונאי באחד ממשרדי הממשלה, נסע כבכל יום לעבודתו בתל אביב, אך אז, ברגע אחד של חמלה, נקלע לתאונת דרכים.
לדברי הנהג, במהלך נסיעתו הוא הבחין בזווית העין בחתלתול הממהר לעבור את הכביש, ורץ אל בין גלגלי מכוניתו. הגבר בלם באופן אינסטינקטיבי את מכוניתו, והבחין כי החתלתול חוצה בשלום את הכביש הסואן, אך אז נחבטה בו בעוצמה מכונית אשר הגיחה מאחור, ולא הספיקה לבלום בזמן, והוא נותר ברכב פצוע.
אמבולנס שהוזעק למקום הבהיל אותו לבית חולים, שם אובחנו אצלו חבלות בראשו, בצווארו ובגבו. הגבר שוחרר לביתו, אך היות וכאביו לא פסקו הוא פנה שוב לטיפול רפואי, ובהמשך, פנה אל משרד עו"ד אונגר שויגמן – סניף לוחמי הגטאות – על מנת לבחון את זכויותיו הנזיקיות לאור התאונה.
עו"ד אדיר שויגמן הגיש בקשה למוסד לביטוח הלאומי להכיר במקרה כתאונת עבודה, היות והאיש היה בדרכו לעבודה – בקשה שהתקבלה. במקביל, הגיש עו"ד שויגמן תביעה נגד חברת הביטוח אשר ביטחה את רכבו בביטוח חובה, שם טענו כי הנזקים הגופניים שנותרו לו זניחים, ואינם מצדיקים פיצוי של יותר מכמה עשרות אלפי שקלים.
לאחר מאבק משפטי עיקש, הגיעו הצדדים לפשרה, במסגרתה הוא יפוצה בסך כולל של למעלה מ-285 אלף שקלים על נזקיו.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך