מתחייב אני: השירותים שמומלץ להתחייב אליהם דווקא עכשיו

התקופה הנוכחית אינה פשוטה ודינאמית במיוחד אך למרות זאת – מביאה עימה גם לא מעט הזדמנויות והצעות משתלמות למגוון שירותים אליהם מומלץ להתחייב, דווקא עכשיו. הנה כמה מהם
קרדיט לתמונה: Shutterstock

 

זאב נחמנזון

אנחנו לא דובים והקורונה אינה החורף שכן אם היה המצב תלוי בנו, כנראה שהדבר הטוב והנכון ביותר עבורינו לעשות הוא להיכנס לשינה עמוקה במשך כמה חודשים עד שיחלפו האיום והמשבר, עד שיימצא חיסון או לחלופין כל פיתרון אחר שיאפשר ניהולם של חיים נורמטיביים לצד הקורונה.

אבל אנחנו לא דובים, לא נערכנו לתקופה ארוכה וקשה וחשוב יותר – עלינו לדאוג לאלו הרבים שסובבים אותנו. לשם כך, אנו מצמצמים הוצאות ככל שניתן, מוותרים על מותרות ומנסים להתייעל. לצד זאת, גם בימים אלו ניתן למצוא שלל הזדמנויות טובות להשלמת פערים בנושאים שלא היה ברשותינו מספיק זמן לטפל בהם ושווים לנו זמן וכסף – והרבה. כאלו שכשנצא מהמשבר שוב, סביר כי נדחה את הטיפול בהם בשנית ולכן, זהו בדיוק הזמן המתאים לעשות זאת ולהתחייב אליהם.

אז מהם אותם שירותים אלו? לפניכם כמה מהם.

הרכב עומד, אתם לא

הסגר והשהייה הממושכת בבית אמנם הביאו לירידה בהיקף השימוש ברכב המשפחתי אך עדיין, גם בעלי יתרונות רבים. ראשית, נסיעה מעטה יותר פירושה גם הוצאות דלק וטיפולים נמוכות יותר משמעותית, וזה נהדר. נוסף על כך, יורדים המחירים בשוק הרכב בכל התחומים וישנן הצעות אטרקטיביות רבות ומשתלמות במיוחד לתקופה. כך למשל, צפויה עלותו של ביטוח מקיף לרכב להיות נמוכה בהרבה בימים כאלו מאחר וחברות הביטוח לוקחות בחשבון שרכבכם נוסע הרבה פחות – מה שמקטין את הסיכונים כפועל יוצא. גם אם ברשותכם פוליסה לתקופה של עוד חצי שנה קדימה – שווה לבדוק האם ניתן לחדשה לתקופה ארוכה יותר ולצמצם עלויות נוספות.

בנוסף, תוכלו לנצל את הזמן העודף כדי לנקות את רכבכם העומד בחניה – ולאו דווקא במכון שטיפה. כל שעליכם לעשות הוא לקחת דלי, מים, סבון וסחבה, לגשת לרכבכם הצובר לכלוך ולנקות אותו היטב – כך גם תחסכו עוד כמה עשרות שקלים.

שקט, משפצים

בימים אלו, הפכה השהייה בבית לממושכת במיוחד, שכן גם ילדיכם שוהים יחד איתכם וגם להם צריך להעניק את מנת תשומת הלב המתבקשת. לתוך כל זה מתווספת שגרה בעייתית הכוללת ישיבה ממושכת, אכילה לא בריאה ושעות שינה לא סדירות, אך מאידך – אם ביתכם זקוק לתיקונים או אפילו לשיפוץ – יתכן וזו הזדמנות נהדרת עבורכם לעשות זאת. חלק מהעבודה תוכלו לעשות בעצמכם בעזרת בני המשפחה כדוגמת צביעה, סידור, תיקון והתקנות. במידה וישנם דברים מורכבים יותר לביצוע, תוכלו להיעזר בעובדי בניין – וביניהם גם שיפוצניקים, המוחרגים כעובדים חיוניים וזמינים גם בתקופת הסגר – אולי גם תזכו מהם להנחה אטרקטיבית, בהתחשב במצב הכלכלי הנתון. אחרי הכל, כולם זקוקים לפרנסה, בפרט כעת.

חסכונות והשקעות

על אף חוסר היציבות והתנודות החדות והגדולות בתקופה זו, מומלץ לחסוך או להשקיע את כספכם במטרה חשובה. אם ברשותכם סכום כסף אותו שמרתם לימים קשים, חסכונות או הכנסות נוספות שצצו בדרך כזו או אחרת בתקופה הזו – בדקו את השוק הכלכלי וחפשו הזדמנויות. שוק הנדל"ן אינו יציב כעת במיוחד ותוכלו למצוא בו הזדמנויות רכישה שיהפכו במרוצת הזמן לעסקאות כלכליות מעולות. עבור אלו מכם שבאפשרותם לפתוח תוכניות חיסכון, מציעים הבנקים כאלו אטרקטיביות בריביות מצוינות ואלו מאיתנו בעלי חוש, ניסיון ורקע בהשקעות – יכולים לאתר הפתעות חיוביות  בבורסות השונות. אם אין לכם את המשאבים המדוברים, או שישנם אך אינם רבים – תוכלו גם להתחייב להשקעה קטנה וסולידית למען עתיד ילדיכם, גם בתקופה זו.

החשובים ביותר – אתם

התחייבות לעצמכם בתקופה שכזו אינה פחות חשובה. השתדלו לא להיתקע בבית רוב היום, להמתין לישועה מבחוץ או לקרוס נפשית ופיזית. במקום זאת קיימו פעילות גופנית כמדי יום, הקפידו על תזונה וישנה נכונות, המשיכו ללמוד ולהתפתח – גם אם זה דרך המחשב בלבד, הקדישו זמן למשפחה ונסו ליהנות ולהפיק את המירב – זו השקעה וודאית אשר תחזיר את עצמה.

אם כן, על אף היותה של התקופה הנוכחית לא פשוטה ומאתגרת במיוחד, קיימות גם לא מעט הזדמנויות וכן שירותים אליהם מומלץ להתחייב דווקא עכשיו. שיפוצים בביתכם, לקיחת קורס אונליין מעניין וכן שמירה על ביטוח הרכב המקיף שברשותכם, הם רק חלק מעוד רבים המוצעים בתקופה זו בהנחות והטבות משמעותיות. כל עליכם לעשות הוא רק לחקור, לערוך השוואות מתאימות ולהתחייב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך