תושב אשדוד נעצר על נסיון רצח של שוטרים וצוות מד"א שהגיעו לטפל בו

משטרת ישראל ביצעה בחשד לנסיון רצח מעצרו של חשוד בתקיפת שוטרים וצוות מד"א שנקרא לטפל בו בביתו. החשוד, תושב אשדוד כבן 30, נעצר ויובא היום הפני בימ"ש השלום באשקלון.
ניידת משטרה בעת תאונה
צילום ארכיון.

ארוע קשה הלילה באשדוד.

הלילה התקבלה במוקד 100 של משטרת ישראל בקשה לסיוע לצוות מד"א להעניק טיפול רפואי לאדם בביתו באשדוד.

שוטרים שהגיעו לכתובת הבחינו בחשוד, המטופל עבורו הוזמן הצוות הרפואי, כשהוא תוקף אחד מאנשי הצוות הרפואי ברחוב. משהבחין בשוטרים בתחילה ברח אך לאחר מכן חזר והחל בתקיפתם עד למעצרו. החשוד, תושב אשדוד כבן 30, נעצר ויובא היום הפני בימ"ש השלום באשקלון.

על פי גורם המכיר אתהאירוע הרי שמדובר באדם שטופל אתמול אחרי הצהרים לאחר שנפצע בתאונת דרכים ופונה לביה"ח. מסתבר כי הוא כנראה ברח מביה"ח והמשפחה התקשרה להודיע כי הוא משתולל בבית. צוות מד"א שהגיע עמד לעלות לטפל בו אבל האיש איים עליהם שלא יעל.הם התקשרו למשטרה והמתינו למטה. המשטרה הגיעה והשוטרים עלו במעלית אליו, אבל הוא ירד באותה העת במדרגות, הגיע לרחוב ורדף אחרי אנשי מד"א עם סכין. השוטרים מיהרו לרדת אל הרחוב ואז הוא עבר לתקוף אותם, עד שנעצר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך