הזמנת בלונים לימי הולדת – תכירו את בלון פלוס

כל אחד שחוגג יום הולדת, מחפש את האטרקציה המוצלחת והפחות משומשת, כלומר – משהו ייחודי. לפעמים מרוב כמות ימי ההולדת אין לנו משהו ייחודי, ובכנות גם אטרקציה שמשומשת הרבה יכולה להיות מאוד טובה ורלוונטית לאירוע.

במאמר זה, נדבר על אחת האטרקציות המשומשות ביותר בימי הולדת, ועדיין נחשבת כחובה בכל אירוע.

הכירו את הבלונים – לא מה שחשבתם

הזמנת משלוח בלונים לרוב משומשים באירועים לקהל הצעיר והילדותי יותר. בואו נודה באמת – לא תמצאו את האטרקציה בחגיגות של גיל ה- 20 פלוס. לפני מספר שנים, פיזור כמה בלונים ואביזרים עשו את העבודה. כיום, כבר לא מספיק לחשוב על האטרקציה ולפזרה בחלל הרצוי, יש לחשוב על דרך גאונית לשלב אותה. ישנם מס' דרכים שלפיהם אנו פועלים:

  1. סידור בלונים לצד המיטה, הקיר, והתקרה
  2. משתמשים בבלונים מעוצבים ב- 2 גוונים
  3. משלבים כמה צורות של בלונים – חיות, מלבן, ריבוע, והסטנדרטי עיגול
  4. בלונים עם כיתוב של גיל החוגג

באתר שלנו, בלון פלוס, תוכלו לראות מגוון סידורי בלונים מדהימים ומפתיעים. ייתכן שגם תוכלו לקבל מכך רעיונות נפלאים.

כיצד האטרקציה יכולה לתרום לכם?

ישנם דרכים רבים שבהם הבלונים יכולים לככב באירוע שלכם, בין אם אתם בני 20-30, או מתחת. ובכן, בואו נתחיל לפרט כיצד זה יכול לתרום לכם! אז הדרך הראשונה היא להפתיע מישהו קרוב, אין כמו לעשות זאת עם בלונים. הדרך השנייה, היא לעצב את חלל החדר בצבעים שונים. רצוי לבחור בצבע שמשתלב טוב עם העיצוב פנים. הדרך השלישית היא לאירועים ממש חגיגיים! כמו: חתונה, או משהו חגיגי ומיוחד. לא פעם ולא פעמיים פיזרנו בלונים בחתונה במטרה להדגיש את הכניסה ולהכניס חגיגיות, שילובם עם נרות ריחניים מעצימות את ההרגשה. כמו כן, ניתן גם להדגיש את הרחבה או אזור מסוים באירוע בבלונים. דבר אשר ייצור שאלות מפתיעות בגמר האירוע, כמו: איך עשיתם את זה? ואוו! זה היה מדהים! וכו' וכו'.

לאיזה אירועים האטרקציה מתאימה עוד?

בעולם האירועים, ישנם לא מעט סוגים שבהם ניתן לשלב באופן טוב את הבלונים. לדוגמא: נוכל לשלב בברית בלונים מעוצבים בצבעי כחול וורד, וכמו כן לשלבם בכל מיני צורות. באירוע שהוא בת או בר מצווה, נוכל לשלב את הבלונים בצבעים בהירים כמו אדום או וורד, דבר אשר יכניס קצת צבע לבר\ת מצווה. בנוסף, בכל הקשור לאירועים משמחים וחתונות, ניתן להתפרע ככל האפשר! כמעט כל צורה וצבע באה לידי ביטוי ומשתלבת נפלא בחתונה, אנו ממליצים ללכת על בלונים שקופים לבנים שצמודים לכיסאות האורחים. אם אתם מעוניינים ליצור תחושת יוקרתיות, שלבו תאורת לד לצד הבלונים, או לחלופין ברחבת הכניסה.

למרות כל זאת, יש עוד טרנד שנכנס אלינו בשנים האחרונות: "סידור בלונים". למעשה, מדובר בדרך נפלאה ויצירתית שמסדרת את הבלונים לצד האזור המיועד. דרך גאונית, חכמה, ויצירתית מופיעה בתמונה הבאה:

קרדיט התמונה: אתר בלון פלוס.

כפי שניתן לראות, הבלונים מסודרים בצורה שונה ורומנטית יותר. שילוב התאורה והצבעים הולכים יחד כמו כפפה ליד. שילובם בצורה נפלאה ומושכת, תיצור תגובה מדהימה מהצד השני.

לסיכום

הצגת בלונים באירוע היא מחשבה חכמה ודי חסכונית. הדרך היא סידורה והתאמתה לסוג האירוע. בשלב זה, ייחסו חשיבות עליונה ומצאו אנשים יצירתיים שיודעים לסדר את הבלונים בצורה ייחודית. בכל מקרה, במאמר שלפניכם, דיברנו על כיצד בלונים לימי הולדת תורמים לאווירה, לחוויה, ולאירוע עצמו. כל שנותר לנו הוא להמליץ לכם דבר אחד – שלבו עם הבלונים אטרקציה או אביזרים משלימים.

בהצלחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך