צביעת דירה בסיום שכירות – מי באמת צריך לצבוע?

בעולם שבו אנו חיים, אנחנו תמיד חייבים לשדרג ולחדש. לפעמים זה נוגע מלכלוך, ולפעמים כי בא לנו להתחדש במשהו. במשך הזמן, הקירות שלנו מאבדים מהכוח, ובעיקר מהצבע.
קרדיט: צבעי זיו

לעיתים, אנחנו יכולים להיתקל בחורים, ולעיתים בפיצוץ צינור שגרם לכך. לא משנה מהי הסיבה, פעם בשנה-שנתיים אתם חייבים לצבוע את הקירות בדירה, ולפעמים גם לעשות תיקוני שפכטל בהתאם. אז סיימתם את שכירות הדירה, וכעת, מי צריך לצבוע אותה? למי יכאב יותר בארנק? לכם או למשכיר? הגענו עם התשובות המדויקות.

להזמנת צבעי היכנסו לאתר צבעי זיו https://www.painting-colors.co.il/

חוזה הדירה – הכירו אותו קצת יותר

משכירים תמיד יעדיפו להשכיר דירה לאנשים שבאים לתקופות ארוכות יותר, וזו עובדה. ללא חוזה או הסכם בכתב, אף שוכר לא יסכים שתכנסו אליה. חוזה הדירה קיים במטרה למנוע ויכוח עתידי, מחלוקות בין בעל הדירה לשוכרים הפוטנציאלים. בנוסף, חוזה הדירה נועד לשמש מבחינה משפטית כאשר מתרחשת אי הבנה ובפועל נעשית תביעה משפטית. לפני כניסתכם לדירה כזו או אחרת, לפני החתימה רצוי שתעבירו אותו לעיניים של עורך דין, או מישהו שמבין בעניינים האלה. "החוזה" לא נמצא סתם, הוא בעל חשיבות, ויש לו הסמכה לתפקד כמילה אחרונה בבתי הדין בישראל – כן, הוא תקף מבחינה משפטית. אנחנו ממליצים לכם לקרוא אותו בתבונה, להבין אותו, ורק אז לחתום.

ההחלטה נפלה למי יכאב יותר – לשוכר או למשכיר

ההחלטה נפלה, והשאלה כאן למי בעצם יכאב יותר בארנק – לכם, הדיירים התמימים, או למשכיר, הבן זונה שדפק אתכם. אל תהיו ביישנים, לכל אחד אי פעם בחיים הייתה שנאה לבעלי הבית בישראל. אז מהי ההחלטה הסופית? אין כזאת. הכל תלוי בחוזה שחתמתם עליו, מה הוא בעצם אומר. לרוב, בגמר השימוש של הדירה ועזיבתה, הדיירים התמימים חייבים לשפץ או לצבוע את הדירה סיום השכירות. אבל, יש כאן תנאי! במידה ושיניתם את הדירה – החלפתם צבע, נוצרו קשקושים על הקיר, אנחנו חייבים להחזיר אותה למצבה הקודם.

החוק הכללי אומר דבר כזה – אם הגעתם לדירה, כך אתם צריכים לעזוב אותה. לדוגמא: בתחילה, הדירה הייתה בצבע לבן, ובמשך הזמן צבעתם לשחור, אתם מחויבים בתום העזיבה להחזיר אותה כפי שהייתה – בצבע שחור. אבל זה לא הסוף, ייתכן שאתם עשויים לצאת מהדירה ללא נזק משמעותי בכיס, ולפיכך רצוי ומומלץ להתייעץ עם עורך דין ולהציג לו את החוזה.

צביעת דירה רק אצל צבעי זיו

ואם בכל זאת לא נחלתם במזל או בהצלחה כל שהיא, ואתם חייבים לצבוע את הדירה, צבעי זיו כאן עבורכם. אצל צבעי זיו מעריכים כל שקל ושקל, אנחנו בעסק בעלי הכלים הדרושים, בעלי הידע, והניסיון. בצבעי זיו לא מקבלים רק עבודה יסודית, אלה גם שירות מהלב, ועם הרבה חיוך.

אל תהססו, פשוט תרימו את הטלפון ותתקשרו אלינו, לצידכם תמיד צבעי זיו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך