בן עשר התלונן על כאבים ברגלו במשך שבוע וגילה כי חדר לו לשם עיפרון!!

עיפרון באורך 7 ס"מ הוצא בבית החולים אסותא מרגלו של ילד בן 10 שהתלונן בביתו על כאבים. הילד צפוי להשתחרר לביתו עוד היום.
קירל והעיפרון. (צילומים: דוברות ביה"ח אסותא).

אל ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד הגיע אמש קירל אלאבוגין בן העשר, כאשר הוא מתלונן על כאבים ברגלו.
עם הגעתו הוא הופנה למיון ילדים, שם פגש אותו ד"ר עידו ולניץ. מבירור המקרה עלה כי לפני שבוע קירל שיחק בחדרו, קפץ על מיטתו והרגיש כאב חד בברך ימין כאשר עיפרון שבור נמצא בסמוך. הוריו של קירל פנו לטיפול בקהילה, שם נשלח בין היתר לבצע צילום רנטגן שלדברי ההורים פוענח כתקין וקירל נשלח חזרה לביתו עם הנחיות לטיפול מקומי בפצע בלבד.

ד"ר עידו ולניץ החליט בו במקום לשלוח אותו לצילום רנטגן נוסף בו נמצא כי חפץ זר, עיפרון, בארוך 7 סמ'  חדור לרגל באזור הברך הימנית.  קירל אושפז להמשך טיפול שכלל ניתוח במחלקת אורתופדית ילדים של ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד, בהובלתם של ד"ר רון למדן מנהל המחלקה, וד"ר רונן סבר מאורתופדית ילדים. הניתוח עבר בהצלחה, העיפרון הוצא וקירל צפוי להשתחרר לביתו עוד היום.

ד"ר רון למדן: "מדובר במטופל שסבל במשך שבוע מחפץ זר שחדר לרגלו הימנית ולא זוהה בבדיקה בקהילה טרם הגעתו לבית החולים. עם הגעתו זיהינו בביה"ח את הבעיה וקירל הוכנס לניתוח שהוכתר בהצלחה. זו ההזדמנות לבקש מההורים, דווקא בעת הזו כאשר הילדים אינם במסגרות, נדרשת השגחת ייתר על הילדים ומעשיהם בנוסף, כאשר הילד מתלונן ולא מרפה, גשו לבית החולים, אנחנו כאן. תמיד"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך