אורי גז מקבוצת הכדוריד של אשדוד יצא "לפרוייקט פורטוגל"

הפרויקט של נבחרת הנוער, שעובר אחרי 4 שנים מגרמניה לפורטוגל, יתקיים עד ה-10 בדצמבר. הנבחרת תלווה בפורטוגל על ידי אנשי מקצוע מקומיים בכירים. בתקופה זו הנבחרת גם תקיים את ההכנה לקראת אליפות אירופה עד גיל 18, שמתכוננת להתקיים בינואר.
צילום: איגוד הכדוריד
פרויקט העילית של נבחרת הנוער של ישראל ממריא לפורטוגל. הפרויקט, שעובר אחרי 4 שנים מגרמניה (חלקים ממנו התקיימו גם בסרביה) לפורטוגל, יתקיים בסמוך לעיר פורטו, עד ה-10 בדצמבר. בתקופה זו הנבחרת תשהה (במרבית התקופה) במרכז ספורט בעיר גאיה הסמוכה, שם יעמדו לרשותם כל התנאים המקצועיים הדרושים. אורי גז מקבוצת הכדוריד של אשדוד הוא נציג העיר והקבוצה בפרויקט.
לצד האימונים, הנבחרת צפויה לקיים משחקים – תחילה במסגרת טורניר מול קבוצות בוגרים בסן פדרו דל סול, בטורניר נוסף ובהמשך היא צפויה לפגוש את נבחרות הנוער של פורטוגל וספרד למשחקי ידידות. זאת, בנוסף לפעילויות חברתיות-גיבוש שצפויות.
לצידו של המאמן הראשי דביר גולדשטיין, הנבחרת תלווה בפורטוגל על ידי אנשי מקצוע מקומיים בכירים, כאשר את המעטפת בנה המנהל המקצועי של איגוד הכדוריד, רולאנדו פרייטאס, בעבר מאמן הנבחרת הלאומית של פורטוגל ומאמן הנבחרות הצעירות, יחד עם מנהל הפרויקט גילעד נתן. בתקופה זו הנבחרת גם תקיים את ההכנה לקראת אליפות אירופה עד גיל 18, שמתכוננת להתקיים בינואר.
סגל הנבחרת כולל את השוערים – עומרי אזולאי (הפועל ראשל"צ), חוליאן קוגן (הפועל חבל אילות). מרכזים: אור לוי (מ.כ חולון), איתי שלמא (מכבי ראשל"צ), אסף אוחיון (בני הרצליה). מקשרים: יפתח דהן (בני הרצליה), יונתן הדר (מכבי ראשל"צ), אורי גז (הפועל אשדוד). קיצונים: תום ליבוב (אס"א ת"א), אלון שולמן (חולון), נדב כהן (רחובות), רועי ליבגוט (הפועל ראשל"צ), רון וייניגר (הפועל קרית אונו). פיבוט: אור ממן (מ.כ חולון), גל עזריאל (מכבי ראשל"צ), טדי סלבדור (רחובות).

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך