לנפוש בהרצליה – קרוב למרכז עם אינספור אטרקציות

מתכננים את החופשה הבאה שלכם? אילת? אולי טבריה? עצרו הכל, וסעו להרצליה! הרצליה היא עיר במרכז הארץ שמגישה לנו על מגש של זהב את כל החלקים לחופשה מושלמת. החל מנופים וחופים ועד למסעדות יוקרה, בתי מלון ואטרקציות שונות.

 

מלונות בהרצליה

אם החלטתם בסופו של דבר לנפוש בהרצליה, עשיתם את הבחירה הנכונה. איך מתחילים? מלונות בהרצליה נחשבים ליוקרתיים, במיוחד אלו שעל שפת הים. בחירת המלון תלויה כמובן בתקציב שלכם. עבור זוגות צעירים היינו ממליצים לבחור במלונות על שפת הים, המלונות מאוד מתאימים לזוגות, האווירה רומנטית, והבילויים קרובים מתמיד ואין צורך להיות ניידים עם רכב. אם אתם בחופשה משפחתית, תוכלו גם ללון במלונות על שפת הים או במרכז העיר, בשני המקומות יש התחשבות בילדים בכל הנוגע להפעלות ואטרקציות זמינות. מלונות בהרצליה מציעים לכם אוכל ברמה הגבוהה ביותר, חדרי שינה מהודרים, נוף מרהיב לים, מכוני כושר חדשניים וספא מפנק.

מחוץ למלון יחכו לכם שלל אטרקציות מגוונות:

המרינה – המרינה בהרצליה היא מוקד תיירות פופולרי מאוד. לא משנה באיזה שעה תגיעו למרינה, המקום יהיה מלא באנשים, תיירים ומקומיים. המרינה שוכנת על שפת הים כמובן, ועליה אטרקציות ימיות שונות. במרינה תוכלו לשכור יאכטות לשעות מסוימות, לאכול אוכל מקומי טוב (מסעדות דגים מומלצות), ולהנות מהנוף המושלם.

פארק הרצליה – פארק הרצליה הוא מבין הפארקים הגדולים בארץ והמושקעים ביותר. הפארק משתרע על שטח של 120 דונם. הפארק יכול להיות מקום רומנטי מאוד, אפשר לשבת על שפת האגם לפטפט שעות. אפשר גם לתת לילדים להוציא אנרגיות במשחקי כדור ובמתקנים השונים שיש במקום. הפארק מציע לנו אווירה נינוחה, שקט ונוף שפשוט מרגיע את העיניים.

תל אביב – כן, נכון הנופש הוא בהרצליה, אבל אף אחד לא חוסם לכם את הגישה לתל אביב. המרחק בין הרצליה לתל אביב הוא כ 20 דקות נסיעה לכל היותר. בתל אביב תוכלו למצוא שווקים מקומיים עם אוכל אותנטי וטעים, תוכלו לנסוע לטיילת, להנות מהתרבות באזור ולבדוק למה כולם מדברים על העיר תל אביב…


אטרקציות ימיות –
מלונות בהרצליה מציעים דילים שונים לאורחים במלון. מבין הדילים תוכלו להנות מהנחות עבור אטרקציות ימיות. חלק מהאטרקציות מתאימות לילדים וחלק למבוגרים יותר. תוכלו לצלול, לגלוש ועוד מגוון רחב של פעילויות.

 

לא מאוחר מדי להזמין מקום?

אמנם הקיץ כבר לקראת סופו, אבל אם אתם מתכננים חופשה לחגים, הרצליה היא המקום המושלם. נכון לעכשיו, התפוסה במלונות בהרצליה עדיין לא מלאה לחגים, אך המחירים מתחילים לעלות.

מהרו להזמין, או שתוכלו לחכות לדקה התשעים בתקווה שיישארו מקומות, וכך תהנו ממחיר נמוך יותר. בכל אופן, מומלץ להשתמש באתר להשוואת מחירים לפני שאתם בוחרים מלון בהרצליה או בכל מקום אחר בארץ.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך