EXPLORER צימר בצפון מציג מלונות בוטיק עם בריכות פרטיות

אפשר לרבות כבר עכשיו את ה-WAZE, מצאתם מלונות בוטיק עם בריכות פרטיות, במקרים מסוימים אפילו בריכות זרמים ובריכות מי מלח. כן, שמעתם נכון, מלח. בואו נדבר על מגזין EXPLORER צימר בצפון, על מלונות בוטיק ומה שבין לבין.

אז, כיצד אתם מדמיינים את הנופש שלכם בסוף השבוע הקרוב? ישנם לא מעט מלונות בוטיק עם בריכות פרטיות בצפון, כולל גם צימרים יוקרתיים במיוחד ששווה לבקר בהם לפחות פעם בחודש-חודשיים. אם אתם אוהבים את הפינוק המושלם, אתם כנראה מחפשים אחר תפנוקים שקשה להתחרות איתם, אותם פינוקים שיש במתחמי מלונות בוטיק ברמת הגולן. באדיבות EXPLORER  צימר בצפון (מגזין בוטיק), ריכזנו עבורכם את המידע הבא לגבי מלונות בוטיק מול הכנרת, בגליל המערבי ועוד. כל מה שרציתם על הדרכים לתכנן את הנופש שלכם בסוף השבוע הקרוב, מעודכן ל-2020:

הנופש הכי מושלם במקומות הכי פסטוראליים ברמת הגולן

אנחנו כולנו אוהבים נופש מושלם, אבל האם כולנו יודעים לתכנן אחד כזה? בכדי לתכנן את הנופש שלכם וגם לוודא שהוא אכן יהיה מושלם, אתם תצטרכו כנראה לעבור על עשרות מתחמי נופש באינטרנט, לסקור אותם ולהתרשם.

אז, אנחנו מזמינים אתכם לשכוח מכל החיפוש הבלתי נדלה הזה, שיכול רק להתיש אתכם. אתם מוזמנים להכיר את מגזין EXPLORER צימר בצפון – מגזין הבוטיק לענייני תיירות בצפון שיעשה לכם סדר בבלגן. המגזין כולל בתוכו את כל מתחמי הנופש הכי יוקרתיים, הכי כפריים והכי ממגנטים תיירים במהלך השנה.

מלונות בוטיק עם בריכות פרטיות מכל הסוגים והגדלים מול הכנרת

אתם מוזמנים להכיר מלונות בוטיק עם בריכות פרטיות מול הכנרת, בעוד שמה שמקיף אתכם מסביב זה נטו פסטוראליות ו-100% פרטיות. אין ספק, הנופש המושלם נמצא ברמת הגולן. ואם נרצה להיות אפילו יותר מדויקים, אנחנו נגיד לכם להניע את הרכב ולהגיע ליישוב חד נס, שהוא נחשב הפנינה האמיתית באמת של רמת הגולן.

ביישוב חד נס אתם תמצאו מתחמי צימרים לזוגות ומשפחות, מלונות בוטיק עם בריכות פרטיות מכל הסוגים, כולל למשל מלון בוטיק לאירועים מיוחדים עם בריכה פרטית. אם אתם מעוניינים ללכת על זה בגדול, אתם גם יכולים לסגור לעצמכם נופש במלון עם ג'קוזי ספא ענק מול הכנרת. איזה כיף.

אטרקציות מומלצות בצפון – מה כדאי לדעת לגביהן?

בצמוד לכל מה שאנחנו מתארים לכם כאן, אנחנו נמליץ לכם גם לברר לגבי אטרקציות מומלצות בצפון. אם אתם מחפשים אחר אטרקציות מעולות ברמת הגולן, דעו לכם שיש כל כך הרבה סוגים של אטרקציות, עד שזה פשוט יהיה מבלבל לבחור אחת.

וכשמבולבלים, פונים לסיוע של צוות EXPLORER צימר בצפון. אקספלורר צימר בצפון הוא מגזין התיירות שתוכלו להסתייע בו, בין אם אתם מחפשים אחר נופש יוקרתי לזוג, למשפחה, לקבוצה או לאירוע מיוחד.  עכשיו, לגבי אטרקציות מומלצות ברמת הגולן, כדאי לדעת ולהכיר את המבחר.

סוגי אטרקציות מומלצות ברמת הגולן שכדאי לבחור ביניהן

אתם יכולים לבחור למשל אטרקציות שטח עם טיולי ג'יפים שיגרמו לכם להגיע לשטחים ואזורים יפהפיים במיוחד. עוד ברמת הגולן ובאזור הגליל המערבי, תמצאו גם המון מסלולי מים מומלצים לטיולים רגליים, אפשר גם עם הכלב.

אנחנו גם רוצים שתכירו אטרקציות מים בכנרת, שניתן להגיע אליהן באמצעות טיולי ג'יפים ורייזרים. אתם יוצאים למסע של רייזרים וג'יפים, עוצרים לאטרקציות מים בכנרת, ממשיכים נסיעה בתוך מטעי פירות ומתפנקים על החיים האלו.

ביקור ביקבי יין מקומיים ברמת הגולן

אם אתם חובבי יין, אז בכלל הרווחתם. באזור הצפון ישנם לא מעט יקבי יין מקומיים (במיוחד ברמת הגולן). ביקבי היין האלו אתם תוכלו לבקר תוך כדי שאתם נהנים מטעימות יין מכל הסוגים הכי משובחים. אתם תוכלו גם לרכוש בקבוק יין משובח. כשתגיעו בערב למתחם מלון הבוטיק, אתם תהנו מתמיד לחלוץ את פקק הבקבוק.

אם אתם צריכים סיוע נוסף בבחירת מתחם מלון בוטיק עם בריכה פרטית בצפון, אתם מוזמנים לפנות לצוות של מגזין EXPLORER צימר בצפון – מגזין הבוטיק שיסייע לכם בבחירת הנופש. תוכלו למצוא במגזין המון מתחמי מלונות בוטיק עם בריכות פרטיות בכל הגדלים. בהצלחה, תהנו!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך