אורי בן סימון מנכ"לה ומנהלה המקצועי של קבוצת הכדורסל של מכבי בן בנות אשדוד לא רוצה לקחת אחריות על השחקניות הזרות שיגיעו לארץ מתוך החשש שאולי יידבקו בקורונה. דניאל אדמס שחקנית הקבוצה חוששת להגיע לארץ בגלל אחוזי ההידבקות הגדולים בישראל. בלי קשר לכל זה, אולי הליגה תושבת אם לא יועבר הכסף שהמנהלת דורשת בסכום של 12 מיליון שקל. אל תבנו על ה-26.10 תאריך פתיחת הליגה המתוכנן.
בן סימון.

ליגת העל בכדורסל לנשים אמורה להיפתח ב-26.10 . עד כאן הקטע החיובי. אבל הוא נגמר מהר מאוד כי כמו שזה נראה אל תשריינו לכם את התאריך הזה, כי לא בטוח בכלל שזה יקרה אז. יש כמה סיבות לכך, חלקן תלויות במשרד הספורט, חלקן תלויות בקורונה.

נתחיל עם הקורונה ברשותכם, כי היא בכל מקום. כמו שזה נראה הרי שהשחקניות הזרות שיגיעו לארץ לכל הקבוצות, כולל לקבוצת הכדורסל של מכבי בן בנות אשדוד, יצטרכו להיכנס לבידוד. הזמן הזה ייגרע מזמן האימונים כי הזרות אמורות להגיע בסוף החודש תחילת חודש הבא.

בנוסף במכבי בן בנות אשדוד לא רוצים לקחת אחריות על הזהרות והבריאות שלהן בכל הנוגע לקורונה. בקבוצה תוהים מה יקרה אם יידבקו בארץ, הרי שזו בעיה לא פשוטה. לא רק מבחינה בריאותית, אלא גם מבחינה פרוצדוראלית מול גורמי הבריאות בישראל. קחו לדוגמא את דניאל אדאס שחקנית הקבוצה, היא חוששת להגיע וכל יום בודקת אם זה יהיה בטוח לבוא לישראל בגלל ההידבקות הגדולה כאן.  "מה יקרה אם אחת כזו תידבק? מה יקרה אם שתיים? זו לא קבוצת כדורגל עם 22 שחקנים, זה כדורסל יש פה מקסימום 12 שחקניות", אומר אורי בן סימון מנכ"ל הקבוצה ומנהלה המקצועי. לבן סימון דעה מאוד מוצקה בעניין.

דניאל אדאמס. חוששת.

אורי בן סימון: "אני לא מוכן כרגע לקחת אחריות על השחקניות. אני לא מוכן לקחת את האחריות על האחרים, מה גם שאני בכך אסכן את הגרעין המשפחתי שלי.  מדובר בשחקניות זרות, הן יהיו בעדיפות אחרונה מבחינת המדינה. אני מעדיף שידחו את הליגה עד שיהיה חיסון או התמונה תתבהר".

זה לגבי הקורונה. ולגבי המדינה? מסתבר כי המדינה טרם העבירה את 12 מיליון השקלים שדורשת יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל, הילה קניסטר בר דוד. במנהלת הודיעו לא פעם, כי אם הסכום הזה לא יועבר, תהיה כוונה להשבית את הליגה. כמו שזה נראה ההשבתה אינה דמיונית ועלולה להיות מעשית. אין בכוונתה של קניטסר בר דוד לוותר בעניין הזה.

במכבי בן בנות אשדוד, במנהלת ליגת העל ובכל הקבוצות היו רוצים  כי התמונה תתבהר בקרוב, אבל מאחר ואי הוודאות שוררת בכל הארץ, במיוחד בעניין הקורונה, אז כמו שזה נראה רק קרוב למועד פתיחת הליגה ידעו מה יהיה. כרגע זה נראה רחוק מתמיד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך