"אני מאושרת לקבל את תעודת ההצטיינות"

השבוע התקיים טקס מצטייני מפקד החטיבה המרחבית ״עציון", במהלכו הוענקו תעודת הצטיינות למצטיינים. בין המצטיינים הייתה גם טוראית אנאל קפלן, מאשדוד.

מסתבר כי העיר אשדוד מייצרת עוד ועוד מצטיינים בצה"ל. השבוע התקיים טקס מצטייני מפקד החטיבה המרחבית ״עציון״. מי שמכהן כיון בתפקיד הוא אלוף משנה אייל שוימר. במהלך הטקס הוענקו תעודת הצטיינות למצטיינים ובינהם הייתה גם טוראית אנאל קפלן, מאשדוד, המשרתת באגף הלוגיסטיקה של החטיבה.

אנאל סיפרה על תפקידה ועל ההצטיינות: ״אני נהנית לקבל אתגרים ולעמוד בהם. אני מאושרת לקבל את תעודת ההצטיינות. במהלך הימים אני מסייעת בתפקידי לחיילי החטמ״ר ומרגש לקבל תעודת הערכה על כך״.

מנימוקי קבלת ההצטיינות: ״אנאל היא חיילת אחראית ומובילה באגף הן מבחינה חברתית והן מבחינה מקצועית- מובילה ביד רמה את תחום הנשקייה והבונקרים בחטיבה. אנאל מבצעת את כלל משימותיה על הצד הטוב ביותר״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך