אימון: בית"ר ירושלים גברה 1:3 על מ.ס אשדוד

רגע לפני הסגר, ערכה מ.ס אשדוד משחק אימון מול בית"ר ירושלם. את השער לאשדוד כבש שגיב יחזקאל. עומרי בן הרש הרכש החדש פתח. צמד ובישול לאלירן עטר.
יחזקאל. כובש השער לאשדוד. (צילום: טל אקוקה. צילום ארכיון).

ליגת העל תצא לפגרה כפויה של שבועיים, בגלל הסגר הכללי שיתחיל בשישי בצהרים. מ.ס אשדוד ובית"ר ירושלםי ניצלו את השעות שלפני בכדי לערוך משחק אימון. המשחק שנערך באשדוד הסתיים בניצחון בית"ר 1:3. עומרי בן הרוש, שסיכם השבוע בקבוצה תצורגל בהרכ הראשון.

כבר אחרי 10 דקות של משחק עלתה ירושלם ליתרון.  אלירן עטר ושלום אדרי ערכו בינהם מסירות כפולות ועטר כבש את הראשון מול יואב ג'ראפי שפתח בשער. זו גם הייתה תוצאת המחצית הראשונה.5 דקות במחצית השניה בישל עטר השער להאסלביינק בכדור עומק מצוין. 6 דקות נוספות הביאו לשלישי של ירושלים עטר, הבולט במשחק, השלים צמד אישי עם עוד בעיטה מתוך הרחבה.

אשדוד צימקה בדקה ה-64 עם שער של שגיב יחזקאל במבצע סולו. יחזקאל לקח את הכדור מהאמצע, פרץ לרחבה, עבר שני שחקני הגנה ובעט כדור פנימה 1:3 לירושלים.

מ.ס אשדוד: יואב ג'רפי, ניר ברדע, זוהר זסנו, גיל כהן, עומרי בן הרוש, קמהני מונטרי, פיראס אבו עקל, שלומי אזולאי, יעקב בריהון, דין דוד, באיו פאהיד עזיז.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך