אלברט תורג'מן מאשדוד במחווה מרגשת למירית הררי ז"ל

אלברט תורג'מן מאשדוד רץ קילומטרים רבים, כשהוא מצייר בריצתו את שמה של מירית הררי ז"ל שנפטרה ביום הראשון האחרון מהמחלה הארורה

פטירתה של מירית הררי ז"ל, אשתו של שדרן הרדיו המפורסם דידי הררי ביום ראשון האחרון, הותיר עצב עמוק בקרב רבים מתושבי ישראל. גם אלה שלא הכירו אותה התוודעו לפוסטים מלאי העוצמה שלה ברשתות החברתיות שחיזקו רבים וטובים ונתנו פרופרוציות נכונות למצב הקטסטרופלי במדינה.

אלברט תורג'מן סנ"צ בדימוס במג"ב ותושב אשדוד, מוכר בשל ריצותיו הרבות והמרגשות למען כל מיני סמלים במדינה. אחת מריצותיו הזכורות ביותר היו למען עמית בן יגאל הי"ד, שנרצח בידי מחבל.

לאחר מותה של הררי ז"ל, רץ אלברט כשהוא מצייר במסלולו את השם מירית וריגש עשרות אנשים בדף הפייסבוק הפופלארי שלו, שם הוא מעלה את שלל ריצותיו.

"מירית הררי היא סמל ודמות להערצה" סיפר תורג'מן "מהרגע ששמעתי שהיא נפטרה מהמחלה הארורה היה לי ברור שהריצה הבאה שלי תוקדש לה". יהי זכרה ברוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך