בחירת נמל במדינת המקור – מה צריך לדעת ואיך עושים יבוא נכון?

פריקת מכולות בנמל אשדוד
ארכיון.

אם מצאתם את עצמכם בשלב שבו אתם עומדים בפני צומת דרכים ואתם לא יודעים באיזה נמל עליכם לבחור – אתם תהיו חייבים לקבל את ההחלטות הנכונות. לעיתים היצרן או הספק נמצאים במיקום לא מאוד אסטרטגי מבחינת היבוא, קרוב לנמל נידח אך רחוק מנמל גדול ומפורסם מה שעלול להשפיע במידה רבה על עלויות ההמכלה, פריקה של המוכולות, טעינה על האונייה, הובלה היבשתית בארץ המוצא ועל מחירי השילוח בכלל. רוצים לעשות את זה בדרך היעילה ביותר בצורה המשתלמת ביותר לעסק שלכם? חברת אולספוט תספק לכם בין שלל שירותיה גם שירותי יבוא יצוא ותובלה בינלאומית לעסקים בארץ.

 

איך לעשות יבוא משתלם? אנחנו מייעצים מתפעלים ומשלימים ואתם מרוויחים.

הייחודיות של אולספוט בהשוואה לכל שאר החברות המספקות שירותי יבוא, יצוא ותובלה בינלאומית היא איכות השירות הידע הרב בתחום והמקצועיות. לאורך כל שנות פעילותה החברה רקמה קשרים איכותיים עם חברות ספנות וחברות שילוח ותובלה בינלאומיות מהשורה הראשונה. כאשר אתם עובדים עם חברות בעולם אתם צריכים להשאיר את הרושם הטוב ביותר כמייצגים של מדינת ישראל.  בנוסף לכך אחד מהמדדים שהכי חשובים מבחינתכם הוא העלות הכספית והביטחון של הנכסים הפיננסיים שלכם, על כן ברוב המקרים יקום וייפול דבר. אתם כמובן תרצו לקבל מחיר שווה, כל זאת מבלי שאתם תצטרכו להתפשר על האיכות. לכן בשביל לדעת דרך איזה נמל הכי כדאי לייבא ולייצא תפנו למומחים של אולספוט חברת אולספוט תספק את כל התשובות. כל הלקוחות של אולספוט נהנים ממחירים משתלמים ומשירות ברמה הכי גבוהה – הרמה שגם לעסק שלך מגיע לקבל.

 

אל תלכו לאיבוד – כל הפתרונות נמצאים תחת קורת גג אחת

לא נמאס לכם לעבוד עם עשרות חברות בעת ובעונה אחת? אנו בהחלט יכולים להבין אתכם. אך כאשר תתחילו לעבוד עם חברת אולספוט אתם תיראו כי אתם יכולים לקבל את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת. בנוסף לשירותי השילוח השונים, החברה מספקת גם שירותי איתור ואימות ספקים בחו"ל בכל תחום, עמילות מכס, שירותי סיוע וייעוץ לקבלת אישור מכון התקנים ואישורים ממשרדים ממשלתיים אחרים. כך שלא תצטרכו ללכת לאיבוד, ויהיה לכם קל הרבה יותר לעקוב אחר התהליך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך