מציאת בית אבות באשדוד

העיר אשדוד היא עיר של משפחות. דיירי העיר מכבדים את האוכלוסייה המבוגרת ומשקיעים מאמצים רבים בתמיכה וסיוע. כאשר מגיע הרגע בו עולה על הפרק מעבר אל מסגרת דיור תומכ

 

העיר אשדוד היא עיר של משפחות. דיירי העיר מכבדים את האוכלוסייה המבוגרת ומשקיעים מאמצים רבים בתמיכה וסיוע. כאשר מגיע הרגע בו עולה על הפרק מעבר אל מסגרת דיור תומכת, העיר אשדוד יודעת להציע מענה מלא. אומנם באשדוד אין מגוון עצום של אפשרויות אם אתם מחפשים כעת בית אבות באשדוד תוכלו למצוא כאן מידע שימושי שיסייע לכם בקבלת ההחלטה הנכונה.

מתי כדאי לעבור אל בית אבות?

מסגרות של בתי אבות מיועדות למבוגרים בני הגיל השלישי שאינם מסוגלים או אינם מעוניינים עוד להתגורר בגפם. אל בית אבות אפשר לעבוד כדייר בודד או במתכונת של זוג. בתי האבות מספקים לדיירים שירות מלא כך שהם אינם נדרשים לדאוג בעצמם לניקיון, בישול, כביסה וקניות שוטפות. כמו כן, נהנים הדיירים מחיי חברה עשירים, פעילויות ספורט, חוגים והרצאות. בתי האבות נותנים מענה למבוגרים שמתמודדים עם מגבלה פיזיולוגית או נפשית, דיכאון, חרדה, בעיית בדידות ועוד.

כדאי לשקול מעבר אל בית אבות כאשר נפגעת היכולת לתפקד באופן עצמאי מסיבות פיזיולוגיות או מנטליות. במידה והורה מבוגר אינו מסוגל עוד לתחזק בעצמו את הבית עקב קושי בניידות או דמנציה – מעבר אל בית אבות חיוני לקבלת התמיכה הדרושה. מבוגרים רבים מגיעים את בתי האבות לאחר פטירת בן/בת הזוג. הבדידות היא אחת הבעיות הקשות ביותר בגיל השלישי. לשמחתנו, בתי האבות יודעים לתת מענה מלא ומעודדים יצירת קשרים חברתיים.

איזה בית אבות נחשב לטוב ביותר באיזור אשדוד ואשקלון?

על מנת לישון בשקט נרצה להיות בטוחים שבחרנו את המסגרת הטובה ביותר בה נקבל טיפול מקצועי, מסור ומכבד. בית האבות הטוב ביותר בעיר יהיה זה שמתאים בצורה מדויקת לצרכים ולציפיות של הדייר ושל המשפחה הקרובה. את הבחירה נבסס כמובן על המלצות של דיירים קיימים ובני משפחתם, על סיור במקום ועל אינטואיציה אישית. כאמור, אם לא מצאנו פתרון רלוונטי לנו באשדוד נוכל לחפש בית אבות באשקלון שהיא כידוע קרובה במיוחד לאשדוד.

איך מתחילים?

כיום כאשר קיימים פורטלים שמרכזים את כל המידע הדרוש התהליך הופך הרבה יותר פשוט. מידע על כל בתי אבות תוכלו למצוא במקום אחד ולתאם במהרה פגישות ייעוץ והיכרות בבתי האבות הנבחרים. במהלך השיחה עם נציגי בית האבות חשוב לאסוף כמה שיותר מידע על מנת לבצע סינון ראשוני. תקבעו סיור ופגישת היכרות רק במידה והמקום עונה לצרכים ולציפיות שלכם. לפני הסיור או לאחריו כדאי לאסוף המלצות על המקום ברשתות החברתיות או דרך מכרים.

אל תשכחו לנהל רישום מדוקדק של כל הפרטים הקטנים. לאחר שתסיירו בכמה בתי גיל זהב באשדוד לא תצליחו כבר לזכור באופן מדויק את כל מה שראיתם. במידת האפשר תצרפו אל הסיור אדם קרוב שאתם סומכים על שיקול הדעת שלו. נצלו את הסיור במתחם על מנת לבחון את שביעות הרצון של המטופלים מהמקום ואת היחס של הצוות. נסו לאסוף מידע אותנטי ולחוש באווירה שהצוות משרה. אל תבססו את ההחלטה רק על מידע שיווקי שמוצג לכם במהלך פגישת הייעוץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך