תחל שנה וניצחונותיה. אשדוד גברה על מכבי פ"ת 0:1

מ.ס אשדוד עם ניצחון שני העונה, השני ברציפות, הפעם 0:1 על מכבי פ"ת, עם מחצית ראשונה בשליטה טוטאלית. זה גם היה הניצחון הראשון בשנה החדשה. אשדוד עלתה לצמרת הגבוהה.
(צילום: טל אקוקה).

יש משחקים שעליהם מדברים בתום העונה. זה היה המשחק הזה מבחינת מ.ס אשדוד מול מכבי פ"ת. ניצחון היה מביא את אשדוד לצמרת הגבוהה עם אותן הנקודות של פ"ת.  אשדוד עלתה מההתחלה להגיע ליעד, ועשתה את זה עם 0:1 (במחצית ראשונה מצוינת) על פ"ת ועם ניצחון שני ברציפות, לא דבר שכיח בקבוצה, הראשון בשנה החדשה. שנה טובה. איך אומרים? תחל שנה וניצחונותיה.

המחצית הראשונה הייתה טוטאלית של מ.ס אשדוד. מחצית חד צדדית במעמד צד אחד. לאשדוד היו  11 הזדמנויות במחצית הזו מול השער של פ"ת, כל אחת כמעט יכולה הייתה להסתיים בשער (של שגיב יחזקאל, דין דוד, אזולאי) מול הזדמנות אחת מסוכנת של פ"ת. למרות על ההזדמנויות אשדוד כבשה שער אחד בלבד במחצית הזו של נאד צבטקוביץ' (29) עם שער בכורה בנגיחה מבישול מקרן של שלומי אזולאי. היא ירדה למחצית עם 0:1 מאוד שביר, במקום עם 2 או 3 לפחות.

דוד בדרך לעוד הזדמנות.

גם המחצית השנייה נפתחה עם עוד החמצה של אשדוד (49) סזנו המגן הימני פרץ באגף, הוציא רוחב ושגיב יחזקאל נגח למשקוף. אבל למרות ההחמצה אשדוד לא נכנסה למחצית השנייה כמו לראשונה ואיפשרה לפ"ת להיכנס למשחק. אור אינברום, אקס מ.ס אשדוד שלח כדור מצוין (70) למשקוף של משפתי וכמעט הישווה, 0:1 תוצאה לא מספיקה, זה היה ברור.

המאמן רן בן שמעון הגיב בשני חילופים, הוא הכניס את בנצי מושל כמגן תוקף במקום זוהר סזנו ואת יעקב בריהון במקום שגיב יחזקאל – המטרה לכבוש את השני ולגמור סיפור. דווקא פ"ת כמעט כבשה (78) ורועי משפתי בזינוק למשקוף מנע שער. אשדוד ירדה לשמור על התוצאה ופ"ת לחצה להשוות. דוד החמיץ בתוספת הזמן החמצה שיכולה הייתה לעשות סוף, אבל בסוף השופט גל לייבוביץ' עשה לזה סוף לאחר 4 דקות תוספת זמן וקבע – אשדוד בצמרת.

מ.ס אשדוד: משפתי, סזנו (מושל, 75), אוואני, צבטקוביץ' (ברדע, 63), קמהאני, אבו עקל, גורדנה, אזולאי (גיל כהן, 79), כנעאן (דהן, 63), יחזקאל (בריהון, 75), דוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך