מ.ס אשדוד רוצה ניצחון ראשון לשנה החדשה

תארח בשני (19.00, איצטדיון הי"א) את מכבי פ"ת שלא נוצחה העונה. בקבוצה מקווים כי הבלם ננאד צבטקוביץ' יהיה כשיר. מאמן הקבוצה, רן בן שמעון, לקראת המשחק מול מכבי פ"ת: "אין לי ספק שהקבוצה שלנו מוכנה לאתגר מחר". גיל כהן: "הניצחון מול הפועל ת"א שיחרר הרבה לחץ
טום בן זקן. קפטן מ.ס אשדוד. (צילום: טל אקוקה)

לאחר הניצחון הראשון בליגה על הפועל ת"א – 0:2, במחזור השני, רוצה מ.ס אשדוד להמשיך את רצף הניצחונות ולהשיג ניצחון ראשון לשנה החדשה. אשדוד תפגוש במחזור השלישי, ביום שני (19.00, איצטדיון הי"א) את מכבי פ"ת המפתיעה עד כה, לה 2 ניצחונות מ-2 משחקים, אחד מהם על מכבי ת"א האלופה.

בקבוצה מקווים כי הבלם הסרבי, ננאד צבטקוביץ', שסבל ממתיחה במהלך ולאחר המשחק מול הפועל ת"א, יהיה כשיר. כמו שזה נראה הקבוצה תשחק באותו ההרכב איתו ניצחה את הפועל ת"א.

מאמן הקבוצה, רן בן שמעון התראיין לאתר הרשמי לקראת ההתמודדות:

לאחר הניצחון במחזור הקודם מול הפועל ת"א, האם אתה חושב שאפשר לייצר מומנטום חיובי?

"אני אחראי על המערכת הזו אז אני חייב לחשוב חיובי. אין לי ספק שהקבוצה שלנו מוכנה לאתגר מחר ואין לי ספק גם שנעשה משחק טוב".

במשחק מול הפועל ת"א הקבוצה לא הגיעה ליכולת שייחלת אליה. אתה מאמין שבמשחק הקרוב תהיה מרוצה?

"נכון מאוד, הקבוצה לא הגיעה ליכולת שרציתי, אבל גם אנחנו בתהליכים מסוימים. אין לי ספק שאנחנו קבוצה טובה שהיה לה משחק פחות טוב, ולא קבוצה לא טובה שמדי פעם קורים לה משחקים טובים".

על הכישרון של שגיב יחזקאל ועל התרומה שלו אין עוררין. כמה הוא חשוב למשחק בפרט ולהמשך העונה בכלל?

"חשוב כמו כל שחקן אחר במ.ס אשדוד".

מכבי פ"ת פתחה בצורה מושלמת ובעיקר מראה איך היא מתמודדת מול כל קבוצה גם אם היא גדולה ממנה וגם אם לא. עד כמה זה מאתגר לשחק מול יריבה כזאת?

"העונה רק התחילה ומבחינתנו כל משחק הוא אתגר. אנחנו לא יכולים לדרג את רמת האתגרים. לא משנה מי מגיע לפה ונגד מי אנחנו משחקים, כל משחק האתגר הוא גדול מאוד. תהיה ליגה מאוד תחרותית כמו שזה נראה כרגע. זה רק מחזור שלישי, אז אנחנו צריכים לדאוג רק לדבר אחד, לייצר מומנטום חיובי בקבוצה שלנו, כל השאר פחות מעניין".

אנחנו חוגגים את ראש השנה בימים אלו, מה אתה מאחל לך, לקבוצה ולאוהדים לשנה החדשה?

"שקודם כל תהיה שנה רגילה, פשוטה, שגרתית, בלי בלאגן, בלי כלום, אנחנו רוצים לחזור לחיים שלנו הרגילים. ומעבר לזה, בריאות והצלחה לכולם, גם למשפחה האישית שלי וגם למשפחת מ.ס אשדוד".

שחקן הקבוצה, גיל כהן, אמר לקראת המשחק: "הניצחון מול הפועל ת"א שיחרר הרבה לחץ. אנחנו מגיעים עם ביטחון למשחק מחר (ראשון), מקווים להמשכיות ונעשה את ההכי טוב כדי לנצח. אנחנו נבוא ונשחק חזק כמו שאנחנו יודעים, ונקווה להשאיר את הנקודות אצלנו".

בעקבות התקופה הלא פשוטה עקב הקורונה אמר: "אנחנו יודעים שהמצב קשה, אנחנו שומרים על ההנחיות, מתנהלים כמו שצריך ומקווים לגרום לשמחה אצל האוהדים ולמועדון".

ולסיום איחל לכבוד השנה החדשה: "לכל האוהדים ולשחקנים שנה טובה, אושר, בריאות ושנצא מכל המצב הזה ושיהיה לנו רק טוב".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך