הסגר החל. המחסומים ביציאות מן העיר נפרסו

מפקד המחוז הדרומי, ניצב יורם סופר: "אני ערוכים היטב לאכיפת הסגר, השוטרים מבינים את המשימה שהוטלה עליהם ואני מתרשם עד כה כי הציבור פועל על פי ההנחיות וכפי שמצופה ממנו, באחריות מלאה".
ארכיון.

המחוז הדרומי של משטרת ישראל סיים את היערכותו לסגר שהחל היום, המחסומים ביציאות מהערים, בינהן אשדוד נפרסו, עובו הסיורים וכוחות המשטרה הפועלים בשטח למניעת התקהלויות ולאכיפת תקנות הסגר.

מפקד המחוז הדרומי, ניצב יורם סופר, קיים היום הערכת מצב מיוחדת בה עמד מקרוב על ההיערכות לסגר שהחל היום. בסיומה יצא לסיור במחסומים שהוקמו בכניסות לערים,נפגש עם השוטרים והחיילים שהוצבו במקום ושמע מקרוב על ההכנות והפעילות שנעשית על ידם.

"אנו ערוכים היטב לאכיפת הסגר, השוטרים מבינים את המשימה שהוטלה עליהם ואני מתרשם עד כה כי הציבור פועל על פי ההנחיות וכפי שמצופה ממנו, באחריות מלאה. במידה ותהינה הפרות של התקנות לשעת חירום, יינתנו דוחות בהתאם למה שנקבע. אני מאחל חג שמח לשוטרים ולבני משפחותיהם ולכל בית ישראל. אמר ניצב יורם סופר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך