איך תעצבו זר פרחים לראש מיוחד במינו?

יום ההולדת מתקרב ואתם מתלבטים לגבי זר פרחים לראש? ובכן, הגעתם בדיוק למדריך הנכון. במדריך זה נציג לכם את כל הטיפים הטובים ביותר לצורך עיצוב זר פרחים לראש, חגיגי ומקורי לחגיגה!
משלוחי פרחים

יום ההולדת מתקרב ואתם מתלבטים לגבי זר פרחים לראש? ובכן, הגעתם בדיוק למדריך הנכון. במדריך זה נציג לכם את כל הטיפים הטובים ביותר לצורך עיצוב זר פרחים לראש, חגיגי ומקורי לחגיגה!

זר פרחים חגיגי ליום ההולדת: כך תעצבו את הזר המושלם

זר פרחים לראש מהווה ללא ספק את אחד הטרנדים החמים של השנים האחרונות, ועדות לכך ניתן למצוא בלא מעט תמונות אשר עולות לרשתות החברתיות כמו גם באירועים בהם ניתן להבחין כי חוגג/ת יום ההולדת חובש זר פרחים מעוצב ויפהפייה המשדרג את הנראות והופך את החגיגה לבלתי נשכחת מבחינת הלוק. למעשה, ניתן גם בבית להכין זר פרחים מעוצב לראש, אולם מדובר בטכניקה לא פשוטה ולכן הדרך הטובה והפשוטה ביותר היא ליצור קשר עם חנות פרחים לצורך הזמנה. באמצעות שוזר פרחים מקצועי תוכלו לעצב בעצמכם את הזר, כאשר ההמלצה הראשונה שלנו היא קודם כל לבחון את הפרחים בהם נרצה להשתמש. ישנם סוגים של פרחים אשר אינם מתאימים לשזירה בצורה של כתר, כמו ורד לדוגמא. נוסף לכך, בתהליך העיצוב של הזר חשוב לשים דגש על מראה הרמוני, ולשלב צבעים אשר מדברים באותה שפה – כך שהזר לא ייראה "עמוס" או מבולגן. מאחר ומדובר ביום ההולדת, מומלץ ללכת על צבעים רגועים כמו לבן ושמנת או לבחור בצבע מרכזי אחד כמו ורוד, אדום, כתום.

מדוע עדיף להזמין זר מאשר להכין באופן עצמאי?

לא פעם כאשר אנחנו מנסים להכין זר פרחים לראש אנו נתקלים באתגרים לא פשוטים, החל מאופן שיבוץ הפרחים ועד שמירה על קו אחיד מבחינת הנראות. ברחבי הרשת ניתן לאתר בקלות מדריכים, אולם לרוב מדובר בפעולה מורכבת וגוזלת זמן. על כן, עדיף תמיד להזמין זר פרחים דרך חנות פרחים מומלצת אשר תדע לספק לכם את המענה הנדרש הן מבחינת העיצוב אותו ניתן להזמין ע"פ טעמכם האישי והן בשל המקצועיות של שזירת זר מושקע וייחודי בהתאמה אישית.

שזירה של זר פרחים על קשת

הדרך הטובה ביותר לעצב זר פרחים לראש הוא באמצעות שזירה אשר מתבצעת על קשת. מדובר בקשת נוחה מאוד, אולם לא פעם כאשר אנו מעמיסים פרחים הקשת עלולה ליפול. על כן, שימו לב כי אתם מעצבים את הקשת והזר באמצעות מספר פרחים וכן בודקים כי המשקל של הפרחים אינו גורם לאי יציבות. דרך מצוינת לבצע את תהליך העיצוב היא באמצעות שוזר פרחים מקצועי, כאשר תהליך התכנון מתבצע בהתאם לפרחי העונה ועם שימת דגש על פרחים אשר נקטפו כיומיים עד שלושה לפני שמכינים אותו, כך שהוא נשמר בצורה מושלמת לקראת האירוע החגיגי.

כיצד לשמור על הזר?

על מנת שתוכלו לשמור על זר הפרחים לאורך זמן, מומלץ להכניס אותו ישירות למקרר למשך מספר שעות, כאשר הזר עצמו צריך להיות עטוף בנייר ניילון אשר שומר על הלחות ובהתאם לכך גורם לזר להיראות עוד יותר יפה כאשר חובשים את הזר על הראש. נוסף לכך, הקפידו שלא לחשוף את הזר לאור השמש, בשל העובדה כי היא קרני השמש מייבשות את עלי הכותרת והעלים העדינים של הפרחים ובשל כך הם נובלים במהירות. בעת ביצוע רכישה, אל תחששו לבקש הסבר לגבי שמירה על הזר לאורך זמן, וזאת דרך ייעוץ מקצועי אותו ניתן לקבל דרך חנות פרחים מקצועית אשר לה המלצות בתחום. בכך, תוכלו לשמור על הזר גם מספר ימים לאחר חגיגות יום ההולדת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך