אם חד הורית לארבעה קטינים בלי אוכל לחג

המדובר בא' שיצאה לחל"ת בגלל הקורונה והיא וארבעת ילדיה, כולם קטינים, הקטן שבהם בן 5, נותרו בלי אוכל. הם ישנים על מזרנים, ללא רהיטים, עוד מעט ללא חשמל וגז, ואין בביתם דבר, לחג ולאחריו. למעוניינים לעזור - רחל: 52-299-7821⁩0
ישנים על מזרנים. א' בביתה.

כשנשב לשולחן החג, בוודאי נדבר כמה קשה לנו בגלל הקורונה, אבל א' וארבעת ילדיה הקטינים, לא ישבו לשולחן החג ולא לאחריו. הסיבה המאוד כואבת היא שאין להם אוכל. האמת גם שולחן אין.

האם שהיא חד הורית חיה עם הילדים בדירה קטנה, בה אין רהיטים כמעט והם ישנים על המזרנים. היא עבדה, אבל הוצאה לחל"ת וזה הביא אותה ואת ילידה הקטנים לפת לחם. הבעיה היא קודם כל לאוכל לשולחן החג, אבל ברור שגם אחר כךצריך לעזור למשפחה בכל מה שאפשר.

כך נראה המקרר של 4 נפשות רגע לפני החג.

היא מפגרת בתשלומי השכירות ועלולה להיזרק מהדירה, החשמל, המים הגז. אין להם כמעט רהיטים למעט המזרנים  ועוד מעט נכנס החורף וגם בגדים לילידם הקטנים בגיאלי 5, 8, 9 ו-16, אין בגדים חמים.

למעוניינים לעזור ניתן לפנות לרחל וקנין שעזורתץ לאם ולמשפחה – ⁩52-299-7821⁩0

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך