סבטקוביץ' פצוע, מקווים שיהיה כשיר למכבי פ"ת

בלמה הסרבי של מ.ס אשדוד, סובל ממתיחה בשריר וזקוק למנוחה. בשני תארח אשדוד את מכבי פ"ת ונעשים מאמצים להכשירו. קמייפן גיוס התרומות של הקבוצה, לנזקקים לחג, נמשך.

ביום שני תגיע מכבי פ"ת, שעד כה רשמה שני ניצחונות מתוך שני משחקי ליגה, לאיצטדיון הי"א למשחק מול מועדון ספורט אשדוד. בקבוצה יודעים כי ניצחון על פ"ת, יביא את אשדוד לצמרת הגבוהה.

מי שעלול להיעדר הוא הבלם הסרבי, נאנד סבטקוביץ' שבמשחק הניצחון מול הפועל ת"א סבל ממתיחה בשריר , אבל המשיך עד לסיום. כרגע הוא נח והתקווה היא שמנוחה תספיק לבלם, שמשאיר רושם טוב והפך עם הבלם טימותי אוואני מאוגנדה, לצצד בלמים שעושה עבודה טובה מאוד, כפי שראינו מול הפועל ת"א.

קמפיין גיוס התרומות של הקבוצה לכבוד החגים עבור משפחות קשות יום בשיאו. מהקבצה נמסר: " הצטרפו אלינו על מנת שנצליח לגייס את מלוא הסכום ולהגיע ליעד, ולהעניק לכל משפחה ארוחת חג עשירה. אנו מזמינים אתכם להיכנס לקישור של עמותת "הזכות לתת – יד יששכר ויצחק" ולתרום כל סכום שתוכלו, גם אם אין באפשרותכם היכולת לתרום נשמח אם תשתפו את הפוסט שלנו כדי שאלו שיכולים יתרמו בזכותכם".
לתרומות >> https://shutaf.im/n/yad

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך