טופ קור – פסגת הקור וההקפאה

אין ספק שאחד האלמנטים המשמעותיים בשמירה על טריות ואיכות המזון, הוא שימוש בפתרונות קירור שונים.

אין ספק שאחד האלמנטים המשמעותיים בשמירה על טריות ואיכות המזון, הוא שימוש בפתרונות קירור שונים. תעשיית המזון והמסעדנות רגישה במיוחד למקרים של מזון מקולקל ובעיות תברואה, דבר שמסב נזק לתעשייה כולה. היום, קיים מגוון רחב של פתרונות קירור, אשר יבטיחו שמירה מיטבית על איכות המזון ויאפשרו לעסק שלכם לשגשג.

קירור מזון – למה זה חשוב?

עד לפני זמן לא רב לא היו קיימים בעולם פתרונות קירור והקפאה תעשייתית. על מנת לשמור אוכל לאורך זמן, היה צורך להשתמש בפתרונות אחרים כמו שימור במלח, סוכר או חומץ. אלו אמנם שמרו את המזון לזמן רב, אך מן הסתם שינו את אופיו וטעמו. מקררים תעשייתיים שינו באופן ניכר את תעשיית המזון והקפיצו אותה כמה שלבים קדימה אל המצב שבו אנחנו מכירים אותה היום – שפע ומגוון של מוצרים מכל העולם, באיכות גבוהה, זמינים לנו בכל עת. מדובר בהמצאה כל כך חשובה, ולראיה, היום אחוז הבתים בישראל (ובמרבית העולם) אשר יש בהם מקרר עומד על 99.8 אחוז.

איך בוחרים פתרונות קירור?

מאז המצאת המקרר המודרני לפני קצת יותר ממאה שנה, צמח מגוון רחב של פתרונות קירור עבור עסקים, מסעדות, מעדניות וסופרמרקטים. פתרונות הקירור הללו נבדלים ביניהם במספר מאפיינים אשר משפיעים על אופן פעולתם. לדוגמה, מקררי חלבייה הם מקררים המיועדים למוצרי חלב ועל כן פועלים בטמפרטורה של 4 מעלות צלזיוס. עבור בשרים למשל, עדיף להשתמש במקרר מעדניה או מקררי ויטרינה, אשר מותאמים לבשרים ושומרים על טמפרטורה קבועה של 0 מעלות צלזיוס. ההבדל בטמפרטורה הוא קריטי שכן מוצרים שונים נשמרים בטמפרטורות שונות. אחסון של מוצרים שונים כמו ירקות ובשר באותה טמפרטורה, בהכרח יפגע באיכות של אחד המוצרים, ובמקרים מסוימים עלול אף להוביל לקלקולו המוחלט. על כן, חשוב לבחור פתרונות קירור מדויקים עבור חומרי הגלם שמעוניינים לקרר, ולהקפיד להתאים כל מקרר לייעוד המסוים שלו.

קירור והקפאה תעשייתיים

מלבד השימוש בפתרונות קירור כמו מקררי תצוגה, קיים צורך גם במקררים לעבודה תעשייתית. מקררים אלו, המשמשים מסעדות ומטבחים גדולים, שונים באופיים ממקררי הוויטרינה. חדרי קירור למשל, הם קריטיים עבור מטבחים גדולים, בהם יש צורך בשמירה על כמות גדולה ביותר של חומרי גלם בצורה נוחה ונגישה. העובדה שניתן להיכנס לתוך חדר הקירור על מנת לבחור את המוצרים, הופכת את העבודה של עובדי המטבח לנוחה יותר. כמו כן, מקפיאים תעשייתיים גם הם קריטיים לתפקודם של מטבחים או סופרמרקטים גדולים. מקפיאים אלו מאפשרים הקפאה מהירה במיוחד של מוצרים שונים, ובכך מסייעים בשמירה על טריות ואיכות המזון המאוחסן בהם.

עבור פתרונות קירור והקפאה מתקדמים, ניתן להתייעץ עם חברות המתמחות בתחום כמו טופ קור, חברה המייבאת מגוון רחב של פתרונות קירור תעשייתיים ובעלת ניסיון רב בתחום הקירור וההקפאה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך