השף אידי ישראלוביץ: "אלה שמפגינים נגד אכילת ביצים הם דפוקים"

טבעוניים הפגינו מול מסעדת "החוף", השייכת לשף המוכר אידי, וזה הגיב בדף הפייסבוק שלו בצורה לא שגרתית

קבוצה של טבעוניים צעירים הגיעו בשבת האחרונה למסעדת "החוף", השייכת לשף הידוע אידי ישראלוביץ, וקיימו הפגנה נגד הפגיעה בבעלי החיים. ההפגנה הספונטנית הובילה לויכוח סוער בין עוברי אורח שהיו באזור המרינה באשדוד. חלק צידדו בהפגנה השקטה, וחלק זעקו לעבר הצעירים כי הם מחפשים תשומת לב ומפריעים לבילוי סולידי של סוף שבוע.

השף ישראלוביץ קיים שיחה עם הדובר של הקבוצה, ושמע ממנו כי ההפגנה היא גם נגד אכילת ביצים ולא רק נגד הפגיעה בבעלי חיים. אידי מיהר לעלות פוסט בדף הפייסבוק שלו שגרם לסערה: "הצעירים האלה הפגינו נגד אכילת בשר, עופות ודגים. חשבתי לעצמי שזה בסדר שהם יפגינו, אבל כשהדובר שלהם אמר לי שגם ביצים אסור לאכול, הבנתי שהם דפוקים". בהמשך הוא כתב תגובה באותו פוסט: "לאכול ביצים זה כמו לאכול מנגו, לא צריך לשחוט תרנגולת בשביל ביצה".

הדובר של המפגינים הסביר לו כי הם מוחים נגד ההתעללות שעוברות התרנגולות בשביל לייצר את הביצים ועל הגריסה ההמונית של אפרוחים זכרים שלא "מועילים" לתעשייה. לדבריו, אכילת ביצים תורמת לתעשייה שאומנם לא מסתכמת בשחיטה, אך בהחלט אכזרית מאוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך