הנעליים שהולכות עם כל לוק

מחפשים אחר זוגות נעליים היכולות להתאים לכל לוק ו-אאוטפיט? זה הזמן להיחשף לקולקציית הסניקרס הממתינה לכם באתר המכירות PLATIN.
10 הטרנדים המובילים בנעלי נשים לקיץ 2018
צילום עמירם בן ישי

הסניקרס, אותן נעלי ספורט המיוצרות מחומר גמיש ומיועדות לשימוש יומיומי, הפכו עם השנים לאחר ממוצרי ההנעלה האהובים והנפוצים ביותר בעולם. כיום, כל חברות ההנעלה המובילות בעולם, החל מחברת נייקי, אדידס וניו באלאנס, דרך קונברס ו-אסיקס ועד פומה ו-וואנס סקצ'רס, דואגות לספק מגוון רחב של דגמי סניקרס חדשים בכל קולקציית נעליים אותה הן משווקות.

נעלי הסניקרס החלו להיות פופולאריות בתחילת שנות ה-80 של המאה החולפת, כאשר יותר ויותר צעירים מסביב לעולם החלו לאמץ לעצמם את הלוק החצי ספורטיבי אשר כלל מכנסי ג'ינס, חולצת טי שירט מודפסת ונעלי סניקרס בדגם של נעליים גבוהות. מאז ועד היום, טרנד נעלי הסניקרס ממשיך ללוות אותנו בכל מקום והוא כבר איננו נחלתם הבלעדית של צעירי העולם, וזאת על אף שהמראה של נעלי הסניקרס ממשיך להוות "לוק" צעיר לכל מי שנועל אותן.

דגמי סניקרס והתאמתם לכל לוק…

נעלי הסניקרס מיוצרת כיום במגוון רחב של דגמים הכוללים בין היתר: נעלי סניקרס גבוהות מעל הקרסול, נעלי סניקרס נמוכות המגיעות עד מעל הקרסול, נעלי סניקרס "מיד קאט" שהן למעשה שילוב בין נעלי הסניקרס הגבוהות לאילו הנמוכות ומגפי סניקרס המגיעות עם עקב גבוה. דגמים אלו מיוצרים כיום גם לנשים וגם לגברים וגם כדגמי יוניקסס אותם יכולים לנעול גברים ונשים כאחד. היתרון המרכזי הנלווה לכל אחד מדגמי הסניקרס בא לידי ביטוי ביכולתם להשלים כל לוק ו-אאוטפיט, החל מהלוק הספורטיבי, דרך לוק ספורט  אגלנט ועד לנעלי סניקרס ההולכות טוב גם עם שמלות, חצאיות וכדומה. התאמתן של נעלי הסניקרס לכל לוק, מאפשרת לכל אחד ואחת מביניכם לרכוש מספר דגמים שונים של נעלי סניקרס ובכך ליהנות מהלוק המושלם והמותאם לכל סגנון לבוש כזה אחר, ואין זה משנה לאן רגליכם פונות, ליום עבודה במשרד, למפגש אחר הצהריים עם חברים או לדייט ולאירועי ערב כאלו ואחרים.

PLATIN מציגה: עשרות דגמי סניקרס של המותגים המובילים

PLATIN, חנות המותגים המובילה בישראל, מאפשרת לכם ליהנות מעשרות דגמי סניקרס של המותגים המובילים ביותר בעולם, לרבות, נייק, אדידס, פילה, ריבוק, וואנס ועוד. בימים אלו, רשת PLATIN משיקה אתר מכירות בו תוכלו למצוא עשרות דגמי סניקרס במחירים ששווה לכם ללכת עליהם…

כנסו עכשיו לקולקציית הסניקרס הממתינה לכם באתר המכירות PLATIN וגם אתם תוכלו להבטיח לעצמכם את הנעל המושלמת לכל לוק ובמחיר השווה ביותר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך