3  סרטים חדשים שאתם חייבים לראות השנה

למרות נגיף הקורונה, לא מעט סרטים מצוינים יצאו לאקרנים השנה. מהם הסרטים החדשים בהם אתם פשוט חייבים לצפות? להלן הסקירה.
ב-30.11 כרטיס לקולנוע יעלה 10 שקלים

הכינו את הפופקורן: אלו הסרטים החדשים והטובים ביותר שיצאו השנה

בלתי נראה

סרט אימה עתידני בכיכובה של אליזבת מוס ("סיפורה של שפחה") הסרט מבוסס על ספרו של ג'ורג' וולס הרואה ואינו נראה, ומתמקד בסיפורה של ססיליה אשר לאחר התאבדותו של האקס שלה מגלה כי סיפור מותו כנראה היה מתיחה, וזאת בשל צירופי מקרים מחרידים. הסרט זכה לשבחים רבים מטעם מבקרים כמו גם צופים אשר דיווחו על חווית צפייה מצמררת, לא רק בשל המשחק אלא הצילום הנהדר וכן שחקני המשנה אשר נותנים תצוגת משחק יפהפייה, ובימוי נהדר של לי ונאל.

מולאן

הסרט הקלאסי של דיסני זוכה לחיים חדשים! מולאן, הגיבורה שמחליטה לצאת למלחמה במקום אביה החולה ובשל כך הופכת ללוחמת סינית אגדית. דיסני השקיעה בסרט מעל 200 מיליון דולר, והשחקנית הראשית ליו ייפי (כוכבת ענק בסין) מציגה יכולות משחק מרשימים, כל זאת בשילוב של אפקטים והנפשה יוצאת דופן אשר גורמת לדמות המצוירת לחזור לחיים. מאחר והסרט אינו עולים לאקרנים בקרוב, ניתן לצפות בו באמצעות ערוצי דיסני פלוס. על כן, אם אתם מחפשים לחזור לילדות – זה הזמן לראות את הסרט המצוין מולאן.

משמרת האלמוות

אם אתם מחפשים סרטים חדשים בנטפליקס, זה הסרט בשבילכם. משמר האלמוות בכיכובה של השחקנית זוכת הפרסים שרליז ת'רון מספר אודות חיילים ותיקים אשר אינם מתים, והם מציעים את השירות שלהם כשכירי חרב, אולם בסופו של דבר היכולות שלהם מתגלות ובשל כך הם מנסים לברוח. נטפליקס השקיעה בהפקה מיליוני דולרים, ולכן תוכלו לצפות לא רק לסרטן אקשן יוצא דופן מבחינת האפקטים שלו אלא גם תצוגת משחק יוצאת מהכלל של שרליז ת'רון. מאחר ומדובר באחד הסרטים המצליחים, נטפליקס עובדת כבר עכשיו על סרט המשך אשר גם הוא עתיד לשבור את שיאי הצפייה, בדיוק כמו הסרט הראשון – מקום ראשון בקטגוריית הסרטים של ענקית התוכן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך