בן שמעון לקראת הפועל ת"א: "אנחנו רוצים לנצח בכל משחק"

בראשון (20.30, בלומפילד) תצא מ.ס אשדוד למשחק לוץ במסגרת המחזור השני מול הפועל ת"א. המאמן רן בן שמעון יודע שזה לא יהיה פשוט: "בשביל לנצח את הפועל תל אביב בבלומפילד צריך להיות מרוכז במשך 90 דקות".
בן שמעון (צילום: טל אקוקה)

הליגה חוזרת לאחר פגרת הנבחרת. מ.ס אשדוד תשחק ביום ראשון (20.30, בלומפילד) מול הפועל ת"א במסגרת המחזור השני בליגת העל, שגם היא כמו אשדוד, נוצחה במחזור הראשון. שתי הקבוצות רוצות ניצחון. המאמן רן בן שמעון לא אוהב את המושג קריטי בוודאי לפני משחק במסגרת המחזור השני.

יצאתם לפגרה עם הפסד כואב מאוד שאיתו גם פתחתם את הליגה, כמה ניצחון במחזור הקרוב הוא קריטי בפן המנטלי?

בן שמעון: "אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, לא משתמשים במושגים קריטי במועדון פה. משתמשים במושגים שרוצים מאוד לנצח. נעשה הכל כדי להשיג את התוצאה המצופה, גם לשחק ברמה שאנחנו מצפים מעצמנו.  אנחנו לא משתמשים במילה קריטי, ובשביל לנצח את הפועל תל אביב בבלומפילד צריך להיות מרוכז במשך 90 דקות. זו גם קבוצה שהפסידה נקודות במחזור הראשון. הולך להיות משחק מאתגר ונשתדל לשמור ריכוז לאורך זמן.

אנחנו שומעים הרבה שמועות על מעבר אפשרי של דין דוד וגם על שגיב יחזקאל, האם יכול לקרות מצב שבמקום להתחזק, מ.ס אשדוד בסוף תאבד שחקנים משמעותיים?

"אני לא מתייחס לשמועות, זה השחקנים שלי בקבוצה, זה הסגל שלי מה שצריך לקרות מבחינת מעברים הכל קורה, יש דברים שיותר גדולים מאיתנו צריכים להתרכז בדברים שתלויים בנו ובידיים שלנו וזה מה שאני עושה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך