פרויקט סלי המזון לחג של איציק איטח חוזר

איציק איטח ממתנדביה הגדולים של העיר אשדוד, שהחזיק עד לפני כשנה לערך גמ"ח שבו עזר לנזקקים, חוזר לקראת החג בפרויקט סלי מזון לערב ראש השנה. איטח שארגן בשנה שעברה 500 סלי מזון מקווה למרות הקורונה, להגיע למספר גם השנה, לצורך זה הוא זקוק לעזרתכם, איטח: "אני מאמין שאנשים טובים יעזרו במה שניתן"
איציק איטח

בתאריך הזה בכל שנה הגמ"ח של איציק איטח לא עמד בלחץ.  איטח שידוע כאחד ממתנדביה הגדולים של העיר אשדוד פעל בכל שנה בחגי תשרי (ולא רק בחגים האלה) ובמיוחד בראש השנה להשיג ולהכין כמה שיותר סלי מזון למען נזקקים בחג. לא היה אדם שהגיע לגמ"ח של איטח, ביקש עזרה וחזר בידיים ריקות, גם אם זה היה מגיע מהכיסים של איטח עצמו.

לצערו ובעיקר לצערנו ולצער הנזקקים, הגמ"ח של איטח נסגר בגלל שלא נמצא מקום חלופי עבורו והעלויות להשכרה ואחזקה היו גבוהות. מאז איטח עוזר כמה שניתן עדיין באופן פרטי. אבל לקראת ראש השנה הוא לא מוכן לוותר והוא חוזר ומבחינתו בגדול. איטח החליט לעשות הכל בכדי להכין כמה שיותר סלי מזון לערב ראש השנה. לדאוג לכמה שיותר משפחות שיוכלו להניח אוכל על השולחן עבור משפחתם.

בשנה שעברה חילק איטח, רעייתו חיה ומשפחתו, יחד עם עשרות מתנדבים שהגיעו לעזור, כ- 500 סלי מזון למשפחות נזקקות בערב ראש השנה. מדובר היה במבצע מדהים בכל קנה מידה, והיכולת של איטח לגייס תורמים ואנשים עם לב גדול, הפך את המבצע הזה לאחד המוצלחים בארץ. עכשיו הוא רוצה להתקרב לכמות הזו. מבין שרבים תלויים בכך.

איטח יודע שהמצב קשה בגלל הקורונה וכי מספר האנשים התורמים יורד, אבל עדיין הוא יעשה הכל להגיע ליעד שלו: "אני מקווה שנגיע כמה שיותר קרוב למספר של סלי המזון של השנה שעברה. אני מאמין שאנשים טובים יעזרו במה שניתן. בסופו של דבר כשאנחנו נשב בשולחן החג, זה יעשה לנו טוב לכולנו שנדע שעזרנו לעוד משפחות לשבת לשולחן החג בדיוק כמונו".

העזרה יכולה מבחינתו להגיע בכמה דרכים. מי שירצה יוכל לתרום תרומה כספית, ומי שירצה יוכל גם לתרום תרומה של מצרכים. למעשה כל מה שניתן לעזור הוא יקבל באהבה. מדובר במצרכים כמו: שמן, דבש, שימורי תירס , מלפפון, זיתים, רסק עגבניות, סוכר, מלח, אורז , קמח, מרק עוף, יין תירוש, ממרח שוקולד, בקבוקי שתיה וביצים.

למעוניינים לעזור:

ניתן להעביר מצרכים: לרחוב קרן היסוד 40 דירה 25 אשדוד.

או העברה כספית לחשבון: בבנק מזרחי טפחות סניף 443 . מספר חשבון 188486. על שם קרין ספיר אלבז.

או בביט: 050-889-1217

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך