לקראת סגר מלא? שיא במספר הנדבקים באשדוד

במשרד הבריאות דיווחו הבוקר על מספר שיא של 170 נדבקים בעיר בשבוע האחרון, מוסדות חינוך רבים בכל רחבי העיר הודיעו על חשיפה לחולה מאומת, הקורונה מתפשטת בכל הרובעים
קורונה באשדוד

ביממה הרחרונה מספר חולי הקורונה באשדוד הצליח לשבור שיא, כאשר על פי נתוני משרד הבריאות , ביממה האחרונה נחשפו 170 חולי קורונה חדשים בעיר, מספר שיא ביממה אחת בכמות הנדבקים באשדוד, כאשר השיא הקודם עמד על יותר מ- 140 ביממה ואילו בשבוע האחרון אובחנו 706 נדבקים חדשים.

בתוך כך ע"פ משרד הבריאות מספר הנדבקים באשדוד מאז תחילת התפרצות הנגיף באשרץ עומד כעת על 5,147. כאשר סך החולים הפעילים עומד על 1,306. מספר הבדיקות בשבוע האחרון עומד על 8,108 מספר שיא באשדוד.

מוסדות חינוך רבים מכל רחבי העיר נסגרו בעקבות חשיפה לחולי קורונה שנמצאו במוך המוסדות, גני ילדים, בתי ספר, תיכונים ומעונות ילדים נכללים ברשימה ההולכת וגוברת הזו.

היום גם מקיף ד' באשדוד הצטרף לרשימה הזו כשהמנהלת פרסמה "נודע לנו הבוקר על מקרה קורונה מאומת בבית הספר. הורי הכיתה הרלוונטית התלמידים והצוות קיבלו הודעה נפרדת, תלמידים וצוות שבאו במגע עם החולה , הונחו לשהות בבידוד ביתי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך