מסגריה באשדוד

אחד הדברים החשובים ביותר ואתם יש לעשות מיד לאחר בניה של בית או שיפוץ שלו אלו הם הסורגים.

סורגים לחלונות הבית הם כלל לא מותרות ואם לא נדאג להתקין אותם, אנחנו עלולים להינזק או אפילו להיפגע.

מסגריה באשדוד המציעה סורגים בטוחים ובטיחותיים ישדרגו מאוד את איכות החיים ויעניקו הרבה רוגע ושלווה לצד תחושה של ביטחון.

הביטחון והבטיחות בסורג אחד

הדגשנו כי הסורגים למעשה נועדו להעניק לנו גם תחושה של ביטחון וגם תחושה של בטיחות.

איך מסוגל סורג להעניק לנו תרומות כל כך משמעותיות?

לצורך ההסברה ניכנס לרגע לעובי הסורג…

פרצה קוראת לגנב

האמת היא שבשנים עברו לא היה כל כך מוקבל לסרג את החלונות. היו תריסים אשר אותם הגיפו בלילה ובזה הסתפקו. לא היה צורך במשהו מעבר לזה. אך כיום, כאשר העולם המפותח שלנו פיתח גם כן תחומים נוספים שהם פחות רצויים במחוזותינו, אנחנו מוצאים את עצמנו מתמודדים עם גניבות ועם פריצות אל תוך הבתים של אנשים המנסים לעשות כסף קל, תוך שהם מנצלים פרצות שונות בחלונות הבתים.

הסורגים למעשה נועדו לתת את המענה בכל המקרים מהסוג הזה כאשר מדובר למעשה במעטה או שכבה נוספת של הגנה על הבית.

הסורג עשוי מחומר חזק ובטוח והוא מעניק שמירה טובה יותר על הבית. גנב סטנדרטי יעדיף לדלג על בית הממוגן באמצעות סורגים. הוא יעדיף שלא להתעמת עם ניסור הסורג ויעבור לבית הבא שאינו ממוגן.

בית בטוח מתאונות

חשוב לציין כי הסורגים למעשה נועדו לא רק כדי לתת לנו את המענה מבחינת השמירה על הבית שלנו מפני גניבות. למעשה מעניקים הסורגים מענה מבחינת בטיחותם של הדיירים ובייחוד אם מדובר בילדים קטנים.

ילדים מטבעם נהנים לטפס ולהשתובב בחופשיות בלי לשים לב לגבולות. הם לא יהססו לטפס על אדן החלון ולא יחששו מפני נפילות. תלוי כמובן בגיל שלהם אך בגדול אין להם את המדד ואת תפיסת הגובה מבחינה פרקטית התפתחותית ועל כן הם עשויים למצוא את עצמם מסתכנים ואף נפגעים.

כאשר אתם בוחרים לסרג את חלונות הבית אתם למעשה מבטיחים לעצמכם הרבה רוגע ושקט נפשי לצד בטיחות רבה לילד שלכם. הוא יחוש הרבה יותר בטוח ומשוחרר לטפס כאשר הוא ידע שאין כל מניע או חשש העומד בדרכו.

מובן כי גם ההורים יהיו הרבה יותר בטוחים כאשר החלונות המסורגים לא יהוו מוקד סיכון לילדים.

המאמר נכתב על ידי אברהם קידום אתרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך