כתב אישום כנגד תושבי אשדוד בגין דקירות ותקיפה חמורה

העשרה חשודים כי קבעו פגישה עם הקורבן בקרית מלאכי כשהם עושים לו "כיפה אדומה" ושם תקפו אותו באכזריות באמצעות אלות וסכינים
אסיר אזוק באזיקים

כתב אישום חמור כנגד תושבי אשדוד והוד השרון, על דקירה ופציעה חמורה של מוכר למשטרה מקרית מלאכי.

לפי כתב האישום שהוגש בתום חקירת ימ"ר לכיש, על רקע סכסוך בין הצדדים, הנאשמים קשרו לפגוע בקורבן, עבריין בסוף שנות ה-30 לחייו שהשתחרר לאחרונה ממאסר בתיק סחיטה. מהחקירה עולה כי ב-19 באוגוסט נסעו הנאשמים בשני כלי רכב מאשדוד לקרית מלאכי, כשהם נושאים איתם ברכב מספר סכינים ופטיש. בסביבות השעה 18:00 יצא הקורבן מבית הוריו בקרית מלאכי, נכנס לרכב בו נהג חברו והתיישב במושב הקדמי.

לפי כתב האישום, הנאשמים חסמו את דרכם של הקורבן וחברו באמצעות רכביהם, ושמונה מהם החלו לרוץ לעבר הרכב. הקורבן, כך לפי האישום, החל לברוח דרך שביל מעבר, אולם שבעה מהנאשמים המשיכו לרדוף אחריו. בעת מנוסתו, הוא מעד ונפל על כביש מול רחבת הכניסה לסופרמרקט מקומי. מכתב האישום עולה כי חמישה מהנאשמים הצליחו להגיע אליו ותקפו אותו, בכך שחתכו פעם אחר פעם את פניו, פלג גופו העליון ורגליו, חבטו בראשו באמצעות פטיש והיכו אותו בבעיטות ואגרופים בכל חלקי גופו.

עובדי הסופרמרקט שהבחינו במתרחש החלו לצעוק לעבר הנאשמים להפסיק. בשלב מסוים, כך נטען, חמישה מהנאשמים התרחקו מהקורבן והחלו לברוח. מכתב האישום עולה כי הנאשם אשכנזי רץ לכיוון הקורבן שנותר פצוע על הכביש, בעט בו והיכה בו באגרופים פעם אחר פעם. לאחר מכן הצטרף לשאר הנאשמים שהיו בבריחה. לפי האישום, הנאשם חדיבר השליך אבן משתלבת שפגעה בקורבן. לאחר מכן התוקפים נכנסו לשני רכבים ונמלטו מהמקום.

הקורבן הצליח לקום ונכנס לחנות הסמוכה, שם טופל על ידי עובדי המקום, שהזעיקו צוותי מד"א אשר פינו אותו לבית החולים קפלן ברחובות כשהוא סובל מדקירות מרובות. החתכים נתפרו בהרדמה כללית, הוא נזקק למנות דם ושוחרר מבית החולים בחלוף שלושה ימים.

חלק מהנאשמים נעצרו בחלוף מספר שעות בגן יבנה, בעוד שאחרים נעצרו בהמשך במסגרת החקירה שנפתחה במשטרה. לאחר האירוע, שתי סכינים נתפסו בבאר טוביה, וחקירת המשטרה העלתה כי הנאשמים השליכו אותן שם לאחר התקיפה.
היחידה החוקרת ייחסה לכלל הנאשמים ניסיון רצח, אולם לאחר בחינת הראיות בתיק, הפרקליטות החליטה להאשימם בחבלה בכוונה מחמירה והחזקת סכין. התשתית הראייתית מתבססת על צילומי אבטחה שתיעדו את האירוע, וזיהוי חלק מהמעורבים על ידי שוטרים המכירים אותם מהסתבכויות קודמות. בתיק גם עדויות של עדי ראייה ושל הקורבן עצמו, שמתארים את התקיפה אך לא זיהו את התוקפים. כלל הנאשמים שמרו בחקירה על זכות השתיקה.

הנאשמים בפרשה הם:אדם דפס (20). אביב אלמוג אמסלם (25). אלמוג עזרן (22). יחיאל ליאל ביטון (22).איב בועז איטח (24).עומר סער (24).אופק אשכנזי (26).ליאור שוקרון (26).מאור כהן חדיבר (24). ארפן חכימיאן (25).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך