BEAT חדרי קריוקי פרטיים – מתחם הבילוי החדש בעיר

חוויית הקריוקי שכבשה את העולם, מגיעה לאשדוד בקונספט בילוי חדש: חדרי קריוקי פרטיים * BEAT מציע לכם חדרים מאובזרים במערכות מולטימדיה ותאורה מתקדמות, לצד תפריט מגוון ומוקפד ובר עשיר. אתם שולטים באירוע הפרטי שלכם, בוחרים שירים, מרכיבים פלייליסט, אוחזים במיקרופון ו... נהנים

המילה קריוקי משמעותה בשפה היפנית "תזמורת-ריקה". ממולדת האם, יפן, הופץ הקריוקי למזרח ולדרום מזרח אסיה, ולאחר מכן לחלקים אחרים של העולם. כבר זמן רב שביפן פופולארי מאוד לספק בידור מוזיקלי בצורת קריוקי בארוחת ערב או במסיבות. "מדובר בקונספט ידוע במזרח הרחוק", מסביר איש העסקים אפי רום, מי שיזם את הקמת חדרי הקריוקי "ביט" באשדוד. "ביפן זה נמצא בכל פינת רחוב, זה חלק בלתי נפרד מההוויה שלהם, מהתרבות. יותר מכך, זה נתפס כמשהו בריאותי. כמו שרופא נותן מרשם לכדורים, הוא נותן מרשם לקריוקי, מאחר שזה עושה פלאים לגוף ולנפש".

לפני כשנה וחצי נחשף אפי לטרנד חדרי הקריוקי שהגיע לארץ, והתחיל ללמוד את הנושא עד שהקים עם שותפים נוספים את המתחם החמישי בישראל, כאן אצלנו באשדוד. "למדנו מה יש בישראל, מה קיים במקור, איך התאימו את זה אל העולם המערבי, מה יש בארצות הברית, וכך התווינו את הדרך, של ביט קריוקי באשדוד", הוא אומר. "הטרנד הזה חי, נושם ובועט במרכז הארץ, ועכשיו הוא מגיע לעיר שלנו".

אז מה יש לנו בביט? שבעה חדרים מאובזרים במערכות הגברה, תאורה, רמקולים, מסך, ומעוצבים בקפידה. כל חדר נושא שם של ז'אנר מוזיקלי אחר. במקום שלושה חדרים קטנים: רגאיי, ג'אז, B&R, שבהם ניתן לארח 6-16 איש, וארבעה חדרים גדולים: פופ, סמבה, רוק ודיסקו, שבהם ניתן לארח 15-35 איש. כל חדר מעוצב באלמנטים המאפיינים את הז'אנר שעל שמו הוא נקרא, אך בכולם תוכלו לבחור איזה שיר שתרצו באיזה סגנון שתחפצו. כל אחד יכול לשיר מה שהוא רוצה בהתאם לאלפי השירים שנמצאים לבחירה. המכשיר הכי חשוב בחדר הוא הטאבלט שבאמצעותו אתם שולטים לא רק על רשימת ההשמעה, אלא גם על העוצמה, על ההגברה, על התאורה (כך שתוכלו לשנות אווירה), ואפילו למלצרית קוראים דרכו. בטאבלט תוכלו לבחור שיר על פי שמו או לפי שם הזמר או ללכת לתפריט של ז'אנרים דוגמת: שירי אהבה, שירי ארץ ישראל, דואטים, ראפ, שירי יום הולדת, זמרים, זמרות ועוד. " מאז ראשית ההיסטוריה המוזיקה נמצאת בנפש האדם, והמיוחד בחדרים שהם מאפשרים לאינדיבידואל לבוא לידי ביטוי בצורה מיוחדת", אומר אפי. "אנשים נפתחים, רוקדים, מתחילים לשיר, עוברים חוויה אישית גבוהה מצד אחד ומצד שני יש בחדר אינטימיות כי אנחנו נמצאים בין חברים, משפחה, וזה מאפשר לכל אחד להיות כוכב".

התפריט של ביט
"התפיסה שלנו היא שבכל ההיבטים 'ביט' יהיה ברמה גבוהה כדי לתת חוויה מיוחדת, וכך גם בצד הקולינרי", אומר אפי. ואכן, בביט מציעים תפריט מוקפד ואיכותי, אשר הושקעו בו מחשבה ויצירתיות, מבחר ומגוון טעמים. בין המנות ימצאו חובבי הבשר קרפצ׳יו סינטה ומיני בורגר, והצמחונים יוכלו לבחור, למשל, סלט חלומי. לצד המטבח המעסיק שף, שאף הוא נבחר בקפידה, מציעים בביט בר משקאות עשיר ומגוון.

תכל'ס
התשלום הוא לפי אורח. הזמן האופטימאלי לשכירת חדר הוא שלוש שעות. באמצע השבוע ניתן לשכור את החדר לשעתיים. "אבל בפועל רוצים להישאר יותר", אומר אפי ומספר שבשישי האחרון הייתה קבוצה שעזבה רק בחמש לפנות בוקר. מחדרי הקריוקי אפשר ליהנות בכל גיל ובמגוון אירועים: יום הולדת, גיבוש צוות עובדים, מסיבת רווקות, גיבוש משפחתי, ערב בנות, קבוצות של סטודנטים, תלמידים, חברים וגם סתם בשביל הכיף. שעות הפעילות של ביט הם מאחר הצהריים ועד השעות הקטנות של לילה בכל ימות השבוע. מקומות עבודה יוכלו לשכור חדרים גם במהלך הבוקר. המקום ללא עישון, אין להכניס שתייה ואוכל למתחם מלבד עוגת יום הולדת.

ועכשיו לשיר
אפי אוהב את להקת הביטלס, והוא בוחר להשמיע שירים שלהם. היושבים בחדר אוחזים במיקרופונים ושרים. גם אני ביניהם. איזה כיף. לאט-לאט יורדות המחיצות, ומדד הכיף עולה. "מי שיוצא מפה ועובר את החוויה הזו, הוא המפרסם הכי טוב שלנו", אומר אפי, והוא צודק. בני משפחתי היקרים, בקרוב אנחנו הולכים להיסגר בחדר ולשיר…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך