מה זה SEO ולמה עוד ועוד עסקים מקדמים את האתר שלהם בגוגל?

זאת לא עוד סתם קלישאה – האינטרנט הפך את העולם לכפר גלובלי, מה שמאפשר לנו לתקשר עם כל אדם על פני הגלובוס, ממש כאילו גרנו בשכנות אליו.

עובדה זו שינתה את האופן שבו נהגנו לתקשר ובד בבד, היא מאפשרת לעסקים לפרוץ את כל הגבולות המוכר והידוע, כולל את גבולות ארצם, ולפנות לקהל לקוחות פוטנציאלי באופן נרחב אך גם יותר ממוקד. כתוצאה מכך, עסקים רבים עושים שימוש בפונקציות שהאינטרנט מציע, מה שמהווה יתרון, אך גם מעצים את התחרות במידה משמעותית. וכאשר המון עסקים מתחרים על אותו פלח שוק, אם אתם רוצים להצליח, עליכם להתבלט בהשוואה לאחרים. יותר מכך, עליכם להראות נוכחות.

כיצד SEO עוזר לכם לבלוט?

כדי להבין כיצד SEO יעזור לכם להתבלט ביחס למתחרים עליכם קודם כל להבין מה זה SEO. ראשי התיבות של המונח SEO הן: Search Engine Optimization ובעברית: אופטימיזציה למנועי חיפוש. זהו אינו רק מונח, אלא תהליך בפני עצמו, שמטרתו העיקרית היא לעזור לכם להתברג למקומות גבוהים יותר בתוצאות חיפוש רלוונטיות לעסק שלכם, חיפושים שמתבצעים במנועי החיפוש השונים, לרבות גוגל. אם בעבר כל שהיה עליכם לעשות הוא לשלב מילות מפתח, כיום תחום קידום האתרים מפותח הרבה יותר וישנו מכלול של פעולות שמטרתן לבצע אופטימיזציה לאתר, פעולות אשר שמות דווקא את הגולשים במרכז, כי בסופו של יום זו המטרה של מנועי החיפוש השונים: לספק תוצאות שעונות כמה שיותר במדויק על השאילתות שהוקלדו בהם.

למה עסקים מקדמים את האתרים שלהם בגוגל?

לאחר שהבנו מה זה קידום אתרים, עכשיו עלינו להבין למה חשוב לקדם את האתר דווקא בגוגל ומה זה נותן לנו כעסק. התשובה פשוטה: לאורך השנים, מחקרים רבים מעידים על כך שכמות הלקוחות הפוטנציאליים הגדולה ביותר מגיעה לכל סוגי העסקים, בכל תחומי הפעילות, ישירות אחרי שביצעו חיפוש בגוגל. גוגל נתפס בתודעה הציבורית כמקור מידע אמין, כך שאתר שמופיע בראש תוצאות החיפוש עבור שאילתא מסוימת ייתפס כאמין גם כן באופן אוטומטי כמעט. כתוצאה מאותה אמינות, גולשים שיגיעו אליכם לאתר לאחר חיפוש בגוגל יהיו נכונים יותר לבצע עסקה, מה שישים אותם בדיוק במקום שאתם רוצים.

מענה אופטימלי לצרכים

סיבה נוספת לקדם את האתר בגוגל היא כי פלטפורמה זו מספקת מענה כמה שיותר מדויק לחיפוש של הגולשים. כאשר גולש מגיע לגוגל הוא מחפש אחר מוצר או שירות מסוים, כך שבפועל התוצאות שמופיעות מספקות לו פתרון אופטימלי ובעל ערך לחיפוש שלו. בניגוד למודעה ממומנת, כאן תוצאות הקידום נשארות לאורך זמן (אם מבצעים את עבודת הקידום האורגני באופן מקצועי כמובן). כאשר נמצאים בראש תוצאות החיפוש באופן אורגני נהנים מיותר כניסות לאתר, אך מבלי לשלם על כל הקלקה ומבלי לאבד את היתרון כאשר פג תוקפה של המודעה. זה כל הסיפור.

לסיכום, קחו בחשבון שקידום אתרים זהו תהליך שאורך זמן ודורש השקעה, אך זו השקעה משתלמת שתהפוך את האתר שלכם לעשיר ובעל ערף מוסף לגולשים, כך שגוגל יעניק לו דירוג גבוה יותר והלידים שיגיעו ממנו יהיו הרבה יותר איכותיים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך