איך לעצב חתימה למייל?

בעת תהליך העיצוב של חתימה למייל יש לקחת בחשבון לא מעט גורמים. במדריך מקוצר זה נסביר כיצד תוכלו בכמה צעדים פשוטים לעצב חתימה מרשימה ונכונה לכם.
צילום:freepik

עיצוב חתימה: כך תעשו זאת במספר שלבים פשוטים

חתימה למייל מהווה חלק בלתי נפרד מתהליכי התקשורת של כל אחד מאיתנו עם הקהילה העסקית עמה אנו עובדים. לאור העובדה כי החתימה היא הזיהוי שלכם, חשוב להקדיש זמן לתהליך העיצוב ולבצע אותו בסיוע מצד חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום. בשלב הראשון, נדרש לחשוב על הקונספט של החתימה, ולהתחיל בשלב השרטוט הראשוני. שימו לב כי החתימה חייבת להיות תואמת לערכי המותג (כן, גם אם אתם עצמאיים) ולכן חשוב לשלב גם את הסמל של בית העסק בחתימה עצמה. נכון, אפשר תמיד להסתפק בחתימה גנרית בצבע שחור או אפור, אבל אם כבר התחלתם לעצב ההמלצה שלנו היא לחשוב על צבע אחיד ובולט לעין, כך שתוכלו להפיק מהחתימה שלכם הרבה יותר רק מחתימה במייל.

עיצוב חתימה למייל – https://emailed.co.il/

פרטי זיהוי הכרחיים

לחתימה שלכם חייב להתווסף פרטי התקשרות, כאשר מקובל לכתוב את הפרטים בסדר הבא: שם ומשם משפחה, שם העסק, תפקיד ולאחר מכן פרטי התקשרות – מספר טלפון וכתובת המייל. במידה ואתם עובדים עם לקוחות גם מעבר לים, יש להכין חתימה נוספת בגרסה האנגלית.

אלמנטים נוספים בתהליך העיצוב אותם חשוב לדעת

מאחר וחתימה מהווה כלי משמעותי לשיווק ופרסום, מומלץ לבצע את תהליך העיצוב באמצעות חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום של חתימה דיגיטלית. באמצעות נציגי השירות תוכלו לחשוב יחדיו על קונספט אחיד לחתימה, כמו גם לבחון מספר סקיצות, עד לבחירה של החתימה המושלמת. שימו לב כי החתימה שלכם חייבת להיות מקורית, ועל כן מומלץ שלא לקבל השראה דרך אנשים אחרים אלא לחשוב באופן מעמיק על תמהיל החתימה – הן מבחינת הגופן (חייב להיות בולט וקריא) והן מבחינת פלטת הצבעים. אם מדובר בארגון, יש לוודא כי החתימות של כל אנשי הצוות זהות וכי נוצרת הרמוניה אחידה, כך שתוכלו לקבל בידול וייחודית בעקבות חתימה דיגיטלית למייל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך