12 חולי קורונה במצב קשה מאושפזים באסותא אשדוד

עדכון מביה"ח הציבורי אסותא אשדוד: בבית החולים מאושפזים 18 מטופלי נגיף הקורונה. 3 במצב קל, 3 במצב בינוני ו-12 כאמור במצב קשה.
בית החולים אסותא אשדוד
צילום: נתנאל פריאנטי

18 חולים מאושפזים במחלקת הקורונה של בית החולים הציבורי אסותא אשדוד, נכון להבוקר, שני. מסתבר כי מתוכם 12 חולים במצב קשה. מביה"ח נמסר: "בבית החולים מאושפזים 18 מטופלי נגיף הקורונה. 3 קל, 3 בינוני ו-12 קשה".

בעקבות התחלואה באשדוד ולאחר שאתמול פרסמה הממשלה רשימה לא סופית של ערים עליהם יוטל סגר לילי, כאשר בחלק מהם הסגר יהיה רק על מספר שכונות, מצפים בעיר אשדוד במתח רב לראות האם היא נכללת ברשימה הסופית או לא.

על פי ההערכות גם במידה ואשדוד תוכרז כעיר אדומה, הסגר יוטל רק על מספר שכונות אדומות בעיר ולא על כל העיר. הרשימה המלאה של היישובים האדומים עליהם יוטלו ההגבלות תאושר סופית היום במסגרת משאל טלפוני בין חברי הממשלה, ותפורסם לציבור. לצורך כך נדרשים תהליכי שימוע ובדיקה לפי החוק לכלל הערים שיוצגו.

על פי החלטת השרים, יוטל עוצר לילי מדי יום בין השעות 05:00-19:00. בשעות אלו תושבת כל פעילות מסחרית, למעט עסקים חיוניים. במהלך העוצר הלילי, לתושבים יהיה מותר להתרחק רק עד 500 מטרים מהבתים, חוץ מהצטיידות במזון וצרכים רפואיים. בנוסף, ייסגרו כלל מוסדות החינוך ביישובים אלו, פרט לחינוך המיוחד.

כבר היום יכנס לתוקפו הסגר על עשרות היישובים האדומים שיאושרו בממשלה. כמו כן, ייסגרו היום מוסדות החינוך בכ-32 יישובים שכבר הוגדרו אדומים. החל מיום שלישי תיסגר מערכת החינוך בשמונה ערים נוספות. מתווה זה יאושר לשבועיים כאשר בתוך המתווה כלול גם ראש השנה, עם זאת ההחלטה הסופית בנושא תתקבל בהמשך היום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך