ראש העיר בהודעה חשובה בעקבות הדיווחים על סגר לילי באשדוד

בשעות האחרונות מופצות שמועות על כך שאשדוד תכנס לסגר לילי בערבים, יחד עם 40 הישובים האדומים, אך בפועל מסתמן שאשדוד נחשבת כתומה, ולעת עתה לא תכלל ברשימה

בעקבות הדיווחים הערב והודעת הממשלה על סגר לילי שיחל מיום רביעי הקרוב, יצא ראש העיר בודעה לציבור, ד״ר יחיאל לסרי כתב "תושבי אשדוד, היום נכנסת לתוקפה תכנית רמזור במדינת ישראל ואשדוד מוגדרת כעיר כתומה. אנו מחויבים לעשות כל מאמץ על מנת לצמצם את מגמת התחלואה בעיר ולעבור להיות עיר צהובה".

ראש העיר נקט בצעדים שינקטו במיידי "ראשית, מידי יום יפורסם כאן בעמוד שלי הנתון היומי היכן ממוקמת העיר אשדוד. כמו כן, תוגבר ההסברה והאכיפה, נגדיל משמעותית את כמות הבדיקות, נסייע למשרד הבריאות בקטיעת שרשרת ההדבקה, ונעשה כל מאמץ כדי להגן על האמהות והאבות שלנו הנמצאים בסיכון גבוה".

לסרי הוסיף "חשוב לומר בצורה ברורה: מפירי בידוד יקבלו קנסות חמורים! ונגביר את האכיפה כלפיי מי שלא עוטה מסכה במרחב הציבורי. על כולנו להירתם יחד על מנת להאט את קצב ההדבקה ולהוריד את התחלואה באשדוד".

לסיום הוסיף "נחשפתם לחולה מאומת? עליכם להיכנס מיד לבידוד. פועלים לפי ההנחיות ושומרים על הכללים: מסכה, מרחק ושטיפת ידיים ואם מופיעים תסמינים, לא ממתינים – נבדקים! יחד נעבור בהצלחה את התקופה הקשה הזו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך